با انواع مدل میز کنفرانس آشنا شوید

 

امروزه گزینه های مختلفی از مدل میز کنفرانس در اختیار شما قرار دارد تا بتوانید متناسب با مشاغل خود از آنها بهره بگیرید. مبلمان اداری از جمله میز کنفرانس می توانند چیزهای زیادی در مورد مشاغل به نمایش بگذارند، مخصوصا اگر به صورت سفارشی تولید شده باشند. در این مقاله برخی از محبوب ترین مدل های میز کنفرانس و ویژگی های آنها آورده شده است.

 

 

 

انواع مدل میز کنفرانس بر اساس شکل و ویژگی های مهم آنها

میز کنفرانس مستطیل شکل

میز کنفرانس مستطیلی نشانگر سنت گرایی و نظم است. از آنجا که یک مستطیل به شما امکان می دهد یک سر میز ایجاد کنید، از ایده سلسله مراتب پیروی می کند. شخصی که در بالای میز قرار دارد، می تواند همه را به یک اندازه مورد خطاب قرار دهد در حالی که افراد دیگر مجبورند که روبروی هم قرار بگیرند.

وجود یک میز مستطیل شکل سنتی در اتاق کنفرانس باعث می شود که مهمانان شما احساس قدرت و سازمان داشته باشند.

میز کنفرانس یو شکل

از آنجا که میز کنفرانس U شکل از یک طرف کاملا باز است، اغلب از آن برای ارائه و ارزیابی استفاده می شود و مثل میز مستطیلی این فرصت را به شما می دهد تا یک نفر را به عنوان رهبر خطاب کنید، اما آن رهبر می تواند با راحتی بیشتری به افراد پشت میز دسترسی پیدا کند و همه را دور هم جمع کند.

میز کنفرانس U شکل

میز کنفرانس U شکل

میزهای U شکل و همچنین V شکل گزینه های بسیار مناسبی برای سازمان های اطلاعات محور و مشتاق همکاری هستند.

میز کنفرانس قایقی

میزهای قایقی شکل شباهت زیادی به میزهای مستطیل شکل دارند اما دارای اضلاع منحنی و پهن تری هستند. در حالی که این میزها به شما این امکان را می دهند که یک سر میز داشته باشید، آنها می توانند مشارکت گروهی و کار گروهی را بیشتر از میز مستطیل شکل فراهم کنند. به دلیل خمیده بودن لبه ها افراد به آنهایی که در سمت راست و چپ آنها نشسته اند دسترسی بهتری دارند.

انواع مدل میز کنفرانس

انواع مدل میز کنفرانس

با وجود اینکه یک میز کنفرانس قایقی شکل حس کار تیمی، معاشرت و مشارکت را به مهمانان می دهد، اما هنوز هم نظم و قدرت را ارتقا می بخشد.

ادامه این مقاله در سایت مبلمان اداری یکتا است:

http://yektafurniture.com/%d9%85%d8%af%d9%84-%d9%85%db%8c%d8%b2-%da%a9%d9%86%d9%81%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%b3/