میز کانتر

میز کانتر یا کانتر پذیرش امروزه یکی از پر اهمیت ترین اجزاء مبلمان اداری به حساب می آید. از مهم ترین دلایل اهمیت زیاد میز کانتر می توان به ارتباط بهتر با مشتریان و افرادی که وارد دفتر کار شما می شوند اشاره کرد همچنین زمانی که مراجعه کنندگان و یا مشتریان شما برای اولین بار وارد محیط کار شما می شوند اولین جایی که در سازمان شما با آن روبرو می شوند میز کانتر است و در نتیجه محیط پذیرش و میز کانتر اداره شما در نگاه اول باید جذاب و گیرا باشد تا تاثیر مثبتی در دیدگاه مراجعه کننده های شما داشته باشد در غیر این صورت این امکان وجود دارد که شما مشتریان خود را از دست بدهید.

  

شما برای داشتن یک میز کانتر شیک هنگام خرید باید اطلاعات کافی داشته باشید. اگر که می خواهید بهترین میز کانتر را برای محیط کار خود خریداری کنید و بدرخشید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با میز کانتر و انواع آن بیش تر آشنا کنیم.

 

کاربرد میز کانتر چیست؟

همانطور که قبلا نیز گفتیم میز کانتر امروزه اهمیت زیادی دارد و یکی از اساسی و ضروری ترین مبلمان اداری به حساب می آید و به احتمال زیاد در تمامی سازمان ها حتما چشمتان به میز کانتر خورده. شما به میز کانتر در بیش تر محیط های اداری نیاز دارید. از میز کانتر برای تعامل بیش تر و راحت تر با مشتریان استفاده می شود معمولا میز های کانتر به فضای زیادی نیاز ندارد و مناسب‌ترین قیمت را دارد و موردی که مهم است این است که میز های پیشخوان یا کانتر ظرفیت یک و یا دو نفری را دارد که می توانند کارمندان شما در پشت آن قرار بگیرند و به راحتی به کار خود مشغول شوند. میز کانتر ها معمولا بسیار سبک بوده و شما می توانید به راحتی آن را جا به جا کنید. همچنین میز کانتر برای ارائه اطلاعات و یا تبلیغات نیز استفاده می شود. از میز کانتر بیشتر در فرودگاه‌ها، فروشگاه‌ها، سمینارها و سالن‌ها، کلینیک‌ها، بیمارستان‌ها و مطب‌ها مورد استفاده قرار میگیرد و شما با توجه به نیاز خود می توانید میز کانتر مورد پسند خود را خریداری کنید.

 

چند نوع میز کانتر داریم؟

امروزه دکوراسیون اداری و مبلمان اداری اهمیت زیادی پیدا کرده است . شاید در زمان قدیم کمتر به مبلمان اداری توجه به خرج می دادند اما حالا همه می دانند که شیک و مدرن بودن دکوراسیون اداری چه تاثیری بر کسب و کارشان دارد . انتخاب سبک های متفاوت برای تجهیز مبلمان اداری کاملا بر حسب سلیقه و شرایط مشتری است. میز کانتر مدرن می تواند جایگاه شرکت و سازمان شما را بالا ببرد میز کانتر اولین جایی است که مشتریان و مراجعین به سازمان و شرکت شما به سمتش می روند پس بهتر است به زیبایی و کاربردی بودن این میز های اداری توجه بیشتری کنیم که در نگاه اول افکار مثبت را در ذهن همگان بکاریم. میز کانتر انواع زیادی دارد و هرکدام از این میز کانتر‌ها کاربرد متفاوتی نیز دارند. به همین علت شما باید نیاز خود را بشناسید تا هنگام خرید سردرگم نشوید. در ادامه شما را با انواع میز کانتر آشنا خواهیم کرد.

 

میز کانتر مطب

میز کانتر مطب جایی است که منشی باید با مراجعین شما ارتباط بگیرد و اطلاعات آن‌ها را ثبت کند. میز کانتر مناسب مطب کارایی بسیار بالایی را باید به همراه داشته باشد چرا که افراد زیادی روزانه به مطب شما مراجعه می کنند و باید فضای مناسبی را ایجاد کرد تا شما به راحتی به کار خود ادامه دهید و همه چیز با نظم و ترتیب باشد و از شلوغ شدن مطب خود جلوگیری کنید. زیبایی میز کانتر می‌تواند به طور کامل نظر مشتریانتان را جذب کند و نام و نشان و برند مطب شما مدیون زیبایی دکوراسیون مطب شما می‌باشد.

 

میز کانتر بانک

 میز پیشخوان بانکی باید عملکرد خاص خود را داشته باشد افراد زیادی به بانک مراجعه می کنند و به همین علت شما به یک میز کانتر اصولی و زیبا نیاز دارید. همچنین میز کانتر شما باید ابعاد دقیق که کاربر و ارباب رجوع در فاصله ای مناسب با هم ارتباط برقرار کنند داشته باشد. ایجاد فضایی برای یادداشت مشتریان و ارتفاع مناسب میز پیشخوان بانک و شیشه مناسب به کار رفته برای میز پیشخوان بانکی و … میز کانتر یا میز منشی مناسب بانک باید علاوه بر عملکرد بالای آن زیبایی و هماهنگی را به همراه داشته باشد.

 

متریال و طرح های میز کانتر

معمولا میز کانتر از جنس ام دی اف ساخته می شود که روکش آن ها از PVC می باشد که شما می توانید لوگو و طرح مورد نظر خود را بر روی میز کانتر برای زیبایی بیش تر چاپ کنید. همچنین جنس ام دی اف مقاومت زیادی در برابر فشار دارد و همچنین داشتن یک میز کانتر با جنس ام دی اف باعث می شود میز کانتر شما کیفیت چشمگیری داشته باشد. امروزه طرح های متنوع و زیادی برای میز کانتر وجود دارد که شما می توانید به راحتی طرح مورد پسند خود را انتخاب کنید و یا به صورت سفارشی طرح مورد نظر خود را سفارش دهی و دکوراسیونی شیک و چشمگیر داشته باشید.

 

اندازه و ابعاد میز کانتر

ابعاد میز کانتر با توجه به فضا و محیط کار شما قابل تغییر می باشد. شما می توانید با توجه به فضای موجود در  محیط کار خود سفارش خود را ثبت کنید. همین طور که گفتیم شما می توانید کانتر پذیرش را در طرح و ابعاد متنوع سفارش دهید. ابعاد و ارتفاع استاندارد برای میز کانتر 90 تا 150 سانتی متر است البته این اندازه با توجه به نیاز شما قابل تغییر می باشد.

عوامل موثر بر قیمت میز کانتر

 عوامل زیادی بر قیمت مبلمان اداری و همچنین میز کانتر تاثیر گذار است برای مثال نوع چوب و جنس میز کانتر, ابعاد میز کانتر, طرح میز کانتر, و رنگ و متریالی که در ساخت و تولید میز کانتر استفاده می شود همه در قیمت میز کانتر تاثیر گذار است و ما در مجموعه خود تمامی مبلمان اداری را با بهترین متریال و کیفیتی عالی و البته با قیمت مناسب به فروش گذاشته‌ایم تا شما خریداران محترم از خرید خود رضایت داشته باشد.