خرید کانتر پذیرش برای مطب و کلینیک

خرید کانتر پذیرش از جمله کارهای ضروری است که بایستی حتما آن را در لیست خرید مبلمان اداری خود داشته باشید چرا که کانتر پذیرش بخش اصلی فضای پذیرش شما را تشکیل می دهد و کاملا در معرض دید مراجعین می باشد. در این مقاله می خواهیم به بررسی نکاتی برای خرید یک کانتر پذیرش مناسب و زیبا برای مطب و کلینیک بپردازیم و اهمیت طراحی حرفه ای و زیبای فضای پذیرش یک کلینیک را شرح دهیم.

  

اهمیت طراحی حرفه ای و جذاب بخش پذیرش یک مطب

طراحی حرفه ای، آرامش بخش و زیبای بخش پذیرش یک مطب اهمیت زیادی دارد چرا که مراجعه کننده و همراهان بایستی زمانی را در آنجا سپری کنند. قسمت های پذیرش و اتاق های انتظار اولین قسمت های یک مرکز درمانی هستند که بیمار آنها را می بیند و باید خوشایند، تمیز و مینیمالیستی به نظر برسند. مردم نظم را با حرفه ای بودن و کیفیت بالای خدمات مرتبط می دانند. از این رو طراحی داخلی قسمت های پذیرش پزشکی فوق العاده مهم است.

علاوه بر این بایستی به این فکر کنید که با توجه به طراحی در نظر گرفته شده و البته با توجه به فضا و اولویت به چه شکل و نوع میزی نیاز خواهید داشت. به عنوان مثال اگر می خواهید اطلاعات محرمانه را پنهان کنید به یک قسمت جلویی بلند برای میزتان نیاز دارید.

مسلما می خواهید میز پذیرشی را خریداری کنید که با دکوراسیون شما تناسب داشته و نیز دوام بالایی داشته باشد. گزینه های زیادی برای خرید میز پذیرش مطب و خرید میز منشی کلینیک خواهید داشت و می توانید انواع چوبی، شیشه ای، لمینت و فلزی و یا بسیاری از طرح های ترکیبی دیگر را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید سبک کانتر پذیرش مدرن یا میز منشی مدرن را انتخاب نمایید.

درست است که انتخاب زیباترین طرح ها اهمیت بالایی دارد اما نکته ای که برای خرید کانتر پذیرش مطب اهمیت بیشتری دارد این است که متناسب با ابعاد فضای پذیرش شما باشد.

بایستی بدانید که رنگ مبلمان انتخاب شده برای قسمت پذیرش از جمله رنگ میز پذیرش و نیز رنگ دیوارها و وسایل شما می تواند بر احساس بازدیدکنندگان تأثیر مستقیمی داشته باشد. انتخاب رنگ کانتر پذیرش بایستی کاملا متناسب با طراحی فضای پذیرش کلینیک باشد تا تاثیر بسیار خوب و مثبتی داشته باشد.

مقالات مرتبط:
زیبایی کانتر پذیرش چه تاثیری بر مشتریان شما دارد
ابعاد میز منشی و کانتر پذیرش
سفارش و خرید اینترنتی کانتر پذیرش
اهمیت میز پذیرش ، چرا کانتر پذیرش برای شرکت ها مهم است ؟
انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها
فضای پذیرش را زیبا طراحی کنید 
55 نکته برای خرید کانتر پذیرش مدرن و شیک

 

 

 

نهایتا یکی از مهمترین عوامل هنگام تصمیم گیری در مورد مبلمان قسمت پذیرش، بودجه شما است. قیمت میز پذیرش برای مطب کاملا بستگی به فضای پذیرش شما و کیفیت و کارایی مد نظر شما دارد. حتما دقت داشته باشید که امور مربوط به طراحی و ارائه مبلمان قسمت پذیرش خود را به یک شرکت حرفه ای بسپارید تا مطمئن باشید که هزینه ای که می پردازید نتیجه مطلوب و مورد نظر شما را خواهد داشت.

برای مشاهده محصولات کانتر پذیرش برای مطب و کلینیک به لینک زیر در سایت مبلمان اداری یکتا مراجعه کنید:

http://yektafurniture.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b1-%d9%be%d8%b0%db%8c%d8%b1%d8%b4-%d9%85%d8%b7%d8%a8-%da%a9%d9%84%db%8c%d9%86%db%8c%da%a9/