راهنمای انتخاب میز کنفرانس

امروزه صنعت مبلمان پیشرفت زیادی داشته است به طوری که انواع طرح ها و اندازه های متنوع را می توان به کار گرفت. در واقع شما در انتخاب میز کنفرانس گزینه های زیادی خواهید داشت اما هنوز هم بایستی مواردی را جهت انتخاب انواع میز کنفرانس مناسب و عالی لحاظ کنید. در این مقاله به بررسی جزئیات مربوط به میز کنفرانس می پردازیم تا شما را در انتخاب انواع متناسب با محیط کارتان راهنمایی کنیم.

  

 شکل

میزهای کنفرانس مستطیل شکل یک انتخاب کاربردی و کلاسیک برای اتاق کنفرانس می باشد. برخی از مدل های میز کنفرانس مدرن را می توان با بکارگیری تکنولوژی های پیشرفته طوری طراحی کرد و یک میز کنفرانس چند بخشی ایجاد کرد که به شما امکان می دهد میز را به اندازه اتاق کنفرانس خود تنظیم کنید.

مقالات مرتبط
ویژگی های مهم میز کنفرانس 20 نفره
5 ایده خلاقانه برای طرای اتاق کنفرانس
چگونگی انتخاب میز کنفرانس مناسب
نکاتی برای طراحی اتاق کنفرانس
میز کنفرانس بزرگ
ابعاد استاندارد میز کنفرانس

 

سبک

مبلمان سنتی با روکش های متنوع و جزئیات معماری مشخص می شوند.

عناصر ترکیبی انتقالی هر دو سبک سنتی و معاصر را ادغام می کند. خطوط و فرم ها ساده و در عین حال پیچیده هستند.

سبک معاصر به دلیل استفاده از خطوط براق و اشکال هندسی مشهور است. در این مورد اغلب مواد مختلف با هم مخلوط می شوند تا زیبایی بصری ایجاد شود. طراحی معاصر در حالی که اساسا هندسی است، اغلب با خطوط منحنی یا جزئیات بافت دار مخلوط می شود.

 

میزهای کنفرانس مدرن با سطوح صیقلی و فرم های زاویه دار متمایز می شوند. ویژگی های سبک مدرن خطوط متضاد تیز و جزئیات نامتقارن است. تمرکز این سبک طراحی بر روی فرم و عملکرد است. فلز، شیشه و اکریلیک از مواد رایج در ساخت میز کنفرانس مدرن هستند.

آیا در انتخاب میز کنفرانس بایستی به متریال ساخت آن دقت کنیم؟

چوب از جمله متداول ترین و بهترین متریال مورد استفاده در ساخت میز کنفرانس می باشد که می توانید آن را در انتخاب میز کنفرانس خود در نظر داشته باشید چرا که ویژگی های ممتاز خاص خود را دارد. از جمله اینکه به راحتی می توان آن را سفارشی سازی کرده و مطابق با نیاز مشتری و دکوراسیون محل کار طراحی کرد.

همچنین از لمینت معمولا برای اتاق کنفرانس و مبلمان اداری استفاده می شود زیرا محکم و بادوام است و مزایای خاص خود را دارد.

البته امروزه انواع میز کنفرانس فلزی، شیشه ای و غیره بر حسب تقاضای مشتری تولید می شوند و می توانند به عنوان یک میز کنفرانس خاص گزینه ای ایده آل برای اتاق کنفرانس شما باشند.

 

کادر مجرب مبلمان اداری یکتا آمادگی کامل دارند تا شما را جهت انتخاب میز کنفرانس، خرید میز کنفرانس، خرید میز کنفرانس مدرن و قیمت میز کنفرانس و همچنین صندلی کنفرانس یاری نمایند.