سبک های متفاوت چیدمان اتاق کنفرانس

سبک های مختلف و متنوعی برای چیدمان اتاق کنفرانس وجود دارد که می توانید به کار بگیرید. برخی از این سبک ها یادگیری منفعلانه را تسهیل می کنند، در حالیکه برخی دیگر برای بحث های گروهی و تعاملات شخصی بسیار مناسب هستند. در این مقاله به بررسی این سبک ها و تناسب آنها با نیازهای شما می پردازیم.

  

چه چیزی چیدمان اتاق کنفرانس مدرن ایده آل را ایجاد می کند؟

برای اینکه بتوانید اتاق کنفرانس خود را به خوبی طراحی کنید تا تأثیرگذاری خوبی داشته باشد بایستی بدانید که چه چیزی چیدمان اتاق کنفرانس مدرن ایده آل را ایجاد می کند. این سوالات را از خود بپرسید تا بتوانید به جواب این سوال نزدیک تر شوید.

اندازه سازمان شما چیست؟

دامنه عملکرد شما چیست: محلی، منطقه ای، جهانی؟

آیا جلسات شما معمولا تنها یک ارائه دهنده را درگیر می کند یا یک امر اجتماعى است؟

آیا میهمانان خارج از محل بطور مرتب از راه دور به جلسات می پیوندند؟

چیدمان صندلی کنفرانس به چه صورت است؟

آیا فناوری شما با طراحی اتاق تناسب دارد؟

مقالات مرتبط
ویژگی های مهم میز کنفرانس 20 نفره
5 ایده خلاقانه برای طرای اتاق کنفرانس 
چگونگی انتخاب میز کنفرانس مناسب 
نکاتی برای طراحی اتاق کنفرانس 
میز کنفرانس بزرگ 
ابعاد استاندارد میز کنفرانس
راهنمای انتخاب میز کنفرانس

 

 

سبک مربع توخالی (Hollow Square)

اگر به دنبال طراحی اتاق کنفرانس و جلساتی هستید که بتواند یک ارائه دهنده زنده یا تعداد بیشتری از شرکت کنندگان را با راحتی بیشتری در خود جای دهد، سبک مربع توخالی مناسب است. این تنظیم گزینه خوبی برای ارتباطات گروهی آسان و کارآمد است. همچنین به مجری امکان کار از مرکز فضا را می دهد.

سبک U شکل

این چیدمان محبوب اتاق جلسات و کنفرانس برای ارائه ها، نمایش ها و کنفرانس های ویدئویی که تمرکز در انتهای اتاق است، به خوبی کار می کند.

سبک دایره و نیم دایره

اگر جلسات شما به مراکز ارتباطی واحد مرکزی، لپ تاپ ها یا یادداشت برداری احتیاج ندارد، این نوع بدون میز کنفرانس U شکل برای بحث های کوچک یا متوسط یا گروه های آموزشی بسیار مناسب است.

سبک کلاس درس

 

همه حاضران در جلوی اتاق قرار دارند، بنابراین این ایده چیدمان اتاق کنفرانس برای سخنرانی ها یا ارائه های هم به صورت حضوری و هم از طریق کنفرانس ویدیویی مناسب است. بسته به فضا کلاس می تواند گروه های کوچک تا متوسط را در خود جای دهد.

برای مشاهده ادامه مقاله و محصولات بیشتر وارد لینک زیر شوید:

http://yektafurniture.com/%d8%b3%d8%a8%da%a9-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa-%da%86%db%8c%d8%af%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%aa%d8%a7%d9%82-%da%a9%d9%86%d9%81%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%b3/