مجموعه دکوراسیون و مبلمان اداری آدینا :

مجموعه  حرفه ای مبلمان اداری آدینا بعنوان یکی از برترین برندهای مطرح در صنعت طراحی و تولید انواع مبلمان اداری در سبک های مدرن و کلاسیک و بعنوان یکی از پیشتازان این حرفه در زمینه ارائه انواع مبلمان و میز و صندلی اداری لوکس و شیک میباشد  . این مجموعه بعنوان اولین شرکت در زمینه طراحی و ساخت سفارشی انواع مبلمان و ملزومات اداری افتخار دارد تا با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته و جدید و همچنین ابزار حرفه ای و با داشتن پرسنل کارا و با تجربه در زمینه مشاوره ، طراحی ، فروش ، ساخت و تولید ، و نصب انواع مبل اداری و مبلمان اداری در کارخانه ای با وسعت دو هزار متر در شهریار به شما مشتریان محترم انواع خدمات خرید و فروش انواع ست مبلمان اداری مدیریت و کارشناسی را ارائه نماید .همچنین متخصصان ما با راه اندازی سایت فروش اینترنتی انواع مبلمان و ملزومات اداری کار شما را برای خرید و انتخاب این محصولات اداری راحتتر کرده اند .

آدینا ، انتخاب اول خرید  مبلمان اداری:

با انتخاب محصولات  اداری مدرن آدینا، حرفه ای انتخاب می کنید، و محصولات لوکس اداری را خرید مینمایید  و همچنین با چیدمان محصولات و لوازم اداری شیک ،مدرن ،پیشرفته و فاخر برند آدینا در صنعت خود میتوانید بعنوان انتخاب اول و خاص مطرح گردید  .شما میتوانید قبل از انجام فعالیت انتخاب و خرید انواع مبل و مبلمان اداری ، از کارشناسان ما پیرامون دکوراسیون سفارشی دفتر کار خود مشاوره مناسب را دریافت نمایید . واحد طراحی ما کار طراحی انواع میز اداری نظیر میز اداری مدیریت ،میز اداری ریاست ، میز اداری معاونت ، میز اداری مدرن ،میز اداری کلاسیک ، میز کنفرانس سفارشی ، میز کارگروهی خاص ، انواع کانترهای اداری لوکس و جدید را بعهده دارد .ما اهمیت ارگونومیک بودن انواع میز و صندلی اداری را بخوبی درک کرده ایم و بنابراین کلیه محصولات ما چه در فرآیند طراحی و چه در فرآیند تولید از طراحی استاندارد و اصول ارگونومی بهره میبرد .

آشنایی با انواع محصولات مدرن اداری آدینا :

ما  مجموعه ی متنوعی از مبل و لوازم  اداری  لوکس و مدرن  را با قیمت مناسب تقدیم شما مشتریان عزیز مینمائیم تنوع محصولات مدرن اداری ما بقدری است که تمام لوکس پسندان و کسانی که بدنبال محصولات خاص اداری هستند را نیز غافلگیر میکند برای مشاهده محصولات ما لطفا به سایت Adyina.comمراجعه نمایید.

میز اداری کلاسیک و مدرن ، طراحی های جدید و شیک :

انواع میز مدرن اداری آدینا بر مبنای اصول مدرنیته ، ارگونومی ، روانشناسی رنگها و اصول دکوراسیون اداری و تاثیرات آن بر روحیه پرسنل طراحی و تولید میشوند این محصولات با هدف زیبا سازی محیط کار و باصطلاح شیک کردن فضای اداری و البته در عین حال راحتی فوق العاده و کارایی بالا برای استفاده کاربران، طراحی و در کارخانه آدینا تولید میشوند . این میزهای اداری مدرن با استفاده از انواع مواد اولیه کار سبک مدرن نظیر ام دی اف ، شیشه، کورین، سنگ ، استیل و... و با استفاده از بکارگیری توان تخصصی و پیشرفته ماشین آلات سی ان سی جدید آدینا با نهایت دقت تهیه میگردند . در طراحی این لوازم اداری علاوه بر مدرن بودن کارایی و همچنین سلیقه مدیران ایرانی و فرهنگ کشور عزیزمان ایران نیز در نظر گرفته شده است .

خدمات شرکت مبلمان اداری آدینا به سازمانهای دولتی و ادارات خصوصی :

مبلمان اداری آدینا توان تهیه و  تامین تمامی اقلام و لوازم اداری  مورد نیازکلیه  ادرات دولتی  و سازمان ها ی خصوصی را دارد. این شرکت با تکیه بر دانش پرسنل واحد طراحی و فروش خود  و تجربه پرسنل واحد تولید  و توان پرسنل واحد نصب و تحویل کالا ی خویش ،امکان ارائه تمام اقلام متنوع  مبلمان اداری مدرن ،  بروز و استاندارد به شرکت ها و مطبها ، دفاتر وکلا –بانک های خصوصی و دولتی و سایر ادارات را دارد.  انواع میز اداری استاندارد و صندلی اداری  ارگونومیک برای مدیران و پرسنل ایشان  ، انواع کتابخانه اداری مدیریت و کارشناسی  ، انواع مبلمان  و نیم ست اداری راحتی انواع قفسه و فایل اداری ، بوفه و ویترین … جزو محصولات تولیدی ادینا  در زمینه مبلمان اداری می باشد.
شرکت آدینا  به عنوان یکی از تولیدکنندگان اصلی و پرتوان در زمینه صندلی اداری مفتخر به ارائه انواع صندلی اداری از جمله صندلی اداری  مدیریتی ، صندلی اداری کارشناسی ، صندلی سالن همایش، صندلی سالن کنفرانس ، صندلی اتاق جلسات ، صندلی فرودگاهی ، صندلی انتظار و … می باشد. جنس مورد استفاده در چرم ساخت انواع صندلی دارای از نوع چرم متخلل و ضد تعریق بوده و دارای کیفیت بالایی میباشد و تمامی طراحی ها بروز و استاندارد است.و کلیه محصولات آدینا دارای گارانتی 2ساله میباشند.

خصوصیات میز اداری مدرن تولیدی توسط آدینا:

 
در آدینا کیفیت شعار اصلی ما میباشد ما استفاده از بهترین طرح ها ، بهترین مواد اولیه و مرغوبترین یراق آلات را سرلوحه کار خود قرار داده ایم طراحی و تولید انواع میز اداری کارمندی و کارشناسی  آدینا با در نظر گرفتن استاندارد ابعاد بدن انسان صورت  می پذیرد . عملکرد میز کارمندی –کارایی و راحتی در آن اولویت اول ما در زمان طراحی و تولید قرار دارد .ما با توجه به کشش بازار و سلیقه مشتریان خود رنج متنوعی ازمحصولات اداری کارشناسی و کارمندی را برای مشتریانمان  با انواع طرحهای مدرن و کلاسیک  و رنگهای جدید و شیک  ارائه داده ایم تا بتوانیم رقیب شایسته ای در این صنعت برای شرکت های مبلمان اداری خارجی باشیم باز هم تاکید میکنیم که کلیه محصولات اداری آدینا بخصوص انواع  میزها ی اداری آدینا توسط کارشناسان مجرب، حرفه ای و با ابزار پیشرفته و مناسب با کیفیت عالی نصب میشوند. شرکت آدینا ، با ارائه بیش از صد نوع مدل متنوع از انواع میز اداری توانسته تا سلیقه مشتریان خود را در زمینه انتخاب و خرید انواع میز اداری شامل میز مدیریتی ،میز کنفرانس ،میز کارگروهی اداری ،کانتر اداری پذیرش ،میز منشی مطب و... کاملا پوشش دهد.تمام میز های اداری طراحی و تولید شده در آدینا علاوه بر لوکس ،مدرن و خاص بودن با بهترین مواد اولیه و یراق آلات تولید میگردند. در طراحی این لوازم اداری بحث مناسب بودن قیمت برای خرید کاملا در نظر گرفته شده است. 
 

 میز مدیریت مدرن و لوکس:

 
ما در  آدینا توانسته  ایم تا با اتکا به دانش و فناوری روز دنیا و بروز رسانی تخصص پرسنل واحد طراحی و تولید خود وهمچنین  با بهره گیری از انواع ام دی اف معمولی –هایگلاس و طرح چوب ، شیشه و آلومینیوم وچوب راش و روس  دست به تولید  انواع میز مدیریت و مبل اداری مدیریت با طرح های جدید بزنیم  .شما در اتاق مدیریت خودمیتوانید با طراحی یکپارچه کلیه محصولات و لوازم اداری نظیر میز مدیریت ، میز کنفرانس اتاق مدیریت ،مبلمان و نیم ست اداری مدیریت و همچنین میز پذیرایی و کتابخانه مدیریت را در یک ست با هم و با یک طرح و رنگ در دکوراسیون اداری دفتر جدیدخودداشته باشید.لوازم مدیریت تولید شده توسط آدینا لوکس و مدرن و مطابق استانداردهای جهانی میباشند.

میز کنفرانس سفارشی آدینا:

 
میز کنفرانس یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین نیازهای هر سازمان اداری و شرکت خصوصی و دولتی میباشد .  هر اتاق جلسه نیاز به یک میز اداری کنفرانس مناسب با تعداد شرکت کنندگان در آن جلسه دارد .ابعاد میز کنفرانس بستگی به ابعاد اتاق و همچنین چند نفره بودن آن دارد .آدینا توانسته در صنعت مبلمان اداری ،رنج کاملی از میز کنفرانس اداری  2 نفره الی میز کنفرانس سفارشی  76 نفره را برای سازمانهای مختلف تولید نماید.برای خرید این محصول اداری میتوانید به سایت اینترنتی ما مراجعه و بهترین مدلهای  کنفرانس را بصورت سفارشی  انتخاب نمایید . میز اداری تولید شده در آدینا لوکس و مدرن و مناسب هر نوع سلیقه ای  در زمینه دکوراسیون اداری میباشد.

 انواع مبلمان اداری

تعریف مبلمان اداری :

به گروهی از محصولات و ملزومات اداری که در یک محیط اداری جهت انجان فعالیتهای روزانه کارکنان مورد استفاده قرار میگیرد مبلمان اداری گفته میشود .این ملزومات در اتاق مدیریت ارشد سازمان ،اتاق پرسنل ، سالن انتظار ، لابی ورودی سازمان ، و اتاق جلسات و... مورد استفاده قرار میگیرد و عمدتا  عموم  آنها را به نام میز و صندلی اداری میشناسند.

اکثر افراد در محیط و پیرامون ازطراف خود چه در محل کار یا در محل زندگی ، با  نمونه هایی از  مبلمان اداری  برخورد داشته اند . از صندلی کامپیوتر و میز تحریر بچه ها در منزل گرفته  تا کتابخانه و کمد و... همه اینها نمونه هایی از تجهیزات مبلمان اداری میباشند .

انواع مبلمان اداری

این مجموعه در ادارات خیلی مفصل تر از منزل میباشد و البته کاربردی تر ، شاید در منزل بتوان بدون این تجهیزات گذران زمان کرد ولی در یک محیط اداری کار بدون مبلمان اداری اصلا امکانپذیر نمیباشد .

بخشی از این مجموعه عبارتند از انواع میز مدیریت ،میز کارمندی ،میز کنفرانس ، میز کارگروهی ، پارتیشن اداری ، میز پذیرایی ، میز منشی ، انواع کانتر پذیرش ، کتابخانه اداری  و انواع مبل و صندلی اداری مدرن و کلاسیک که به محیط های اداری و سازمان های دولتی و خصوصی زیبایی و نظم و ترتیب می بخشند .

بیشتر بخوانید :مبلمان اداری با کیفیت در محل کار

هر کدام از اجزای این گروه  با توجه به عملکرد خود، طرح و استایل ، شکل و ویژگی های کیفی و کمی  خاصی که دارند تعریف می شوند . به عنوان مثال تجهیزات و ملزوماتی که در اتاق مدیریت مورد استفاده قرار می گیرند با تجهیزاتی که در اتاق جلسه مورد استفاده قرار میگیرند کاملا  متفاوت می باشند.

انواع مبلمان اداری

 انواع مبلمان اداری | تعاریف و ویژگیها:

زیر گروه مبلمان اداری به انواع خاصی تقسیم میشوند که هر کدام تعریف و ویژگیهای کاربردی خود را دارند ، برای اطلاع از آنها در ادامه با آدینا همراه باشید:

انواع صندلی اداری :

صندلی های اداری بیشترین تاثیر را در خستگی یا آرامش ، سلامتی یا بیماری و آسیب جسمانی افراد حاضر در یک اداره دارند و بنابراین رعایت استاندارد و همچنین طراحی ارگونومیک در تولید آنها بسیار مهم و ضروری میباشد .در نظر بگیرید که پرسنل شما هشت ساعت از هر روز را باید در پشت این صندلی ها سپری کنند . صندلی های اداری تولیدی در آدینا همگی با گارانتی دو ساله و ضمانتنامه کتبی به مشتریان عرضه میگردند . و در گروه های صندلی مدیریت ، صندلی کارشناسی ، صندلی کارمندی ، صندلی کنفرانس ، صندلی سالن همایش ، صندلی انتظار و... تولید میگردند.

انواع مبلمان اداری

انواع مبل و نیم ست اداری :

نیم ست های اداری بیشتر در سالنهای انتظار و لابی های ورودی سازمان و بعضی اوقات نیز در اتاق مدیران ارشد استفاده میشوند . شرکت آدینا با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و کارکنان حرفه ای خود توانسته است تا انواع نیم ست اداری را در سبک مدرن و کلاسیک تولید و به بازار عرضه نماید . مبل اداری تک نفره ف مبل اداری دو نفره ، و مبل اداری سه نفره از محصولات اداری آدینا میباشد .

انواع مبلمان اداری

انواع کانتر اداری یا میز پذیرش :

اولین نگاه در بدو ورود هر فردی به سازمان شما ، به بخش پذیرش معطوف میگردد و این اولین نگاه تاثیر بسیار زیادی بر روی شناخت افراد از سازمان شما خواهد گذاشت در این بین نقش کانترهای پذیرش و میز منشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . شرکت آدینا با تولید انواع کانترهای مدرن و لوکس در قالب کانتر چهارگوش و کانتر منحنی طیف وسیعی از این محصول اداری را روانه بازار نموده است . در طراحی و تولید کانتر توجه به لوگوی سازمان و نور پردازی از جایگاه ویژه ای برخوردار است که این امر از دید کارشناسان آدینا مغفول نمانده است.

حتما بخوانید :بهترین و برترین مبلمان اداری در بازار ایران

انواع مبلمان اداری

دیوارکوب اداری :

دیوارکوب اداری برای زیبایی بیشتر و احساس نظم و ترتیب بیشتر در دکوراسیون اداری به کار میرود . در بعضی شرکتها با استفاده از دیوارکوب های زیبا و انجام نور پردازی بر روی آنها ، نشان تجاری شرکت را بیشتر در معرض دید مراجعین قرار میدهند . همچنین دیوار کوب در اتاق جلسات باعث کمتر منتقل شدن صدا به بیرون از سازمان میگردد.

انواع مبلمان اداری

انواع کتابخانه اداری :

کتابخانه اداری اهمیت بسیاری در نظم بخشی به اسناد و مدارک موجود سازمان دارند آنها معمولا جهت ذخیره و نگهداری زونکن ها ی پر از اسناد به کار میروند . درب دار بودن کتابخانه ها یا نداشتن درب ، کاملا بستگی به سطح امنیت سازمان ادارد . فایلهای اداری نیز البته که بصورت فایلهای دو کشو و سه کشو عموما در کنار میزهای اداری و بخصوص میز منشی قرار میگیرند نیز از ابزار ذخیره سازی فایلها و اسناد و مدارک سازمان به شمار میروند که البته دم دست بودن آنها به منشی ها و کاربران کمک بسیار زیادی میکند .

انواع مبلمان اداری

پارتیشن اداری :

پارتیشن های اداری امروزه در طراحی مدرن و نین دیگر جزو لاینفک مبلمان اداری محسوب میگردند آنها علاوه بر کمک در دکوراسیون اداری زیبا به شکل دهی و بخش بندی سازمانی نیز کمک شایانی میکنند . ما در آدینا با ارائه انواع پارتیشن اداری کوتاه و بلند ، شیشه ای و با ام دی اف ، لوکس و کلاسیک ، مدرن و امروزی سعی کرده ایم تا به تمام نیازهای کاربران پاسخ دهیم . در سالهای اخیر استفاده از پارتیشن شیشه ای و آلومینیومی بیشتر مد شده است .

انواع مبلمان اداری

انواع میز اداری :

میز اداری اصلی ترین بخش مجموعه مبلمان اداری است و بدون آن اصلا نمیشود یک سازمان را تصور کرد . میزهای اداری تولید شده در آدینا در گروههای میز مدیریتی ، میز کارشناسی ،میز کارمندی ، میز کارگروهی و میز کنفرانس قرار دارند . جنس میزهای تولیدی ما در سبک مدرن بیشتر از ام دی اف ، شیشه و فلز میباشد و در سبک کلاسیک بیشتر از چوب راش استفاده میکنیم .

انواع مبلمان اداری

کانتر بانکی:

در بانکها بجای استفاده از میزهای تک نفره معمولا از پیشخوانهایی که بین کارمند و مراجعه کننده نیز با شیشه جدا شده است استفاده میکنند البته این امر فقط مختص به بانکها نیست در ادارات پست و همچنین پیشخوانهای اداره جات دولتی نیز از همین طراحی برای تولید کانترها استفاده میگردد این امر علاوه بر راحتی پرسنل و کاربر ، احساس امنیت رانیز از پرسنل نمیگیرد .

انواع مبلمان اداری



مبل اداری  و نیم ست اداری آدینا:

یکی از لوازم اصلی  اتاق مدیران در ادارات و همینطور لابی سازمان و اتاق انتظار مشتریان ،وجود مبل و نیم ست  اداری میباشد. استفاده از مبل و نیم ست اداری مدرن و کلاسیک ،نه فقط باعث ایجادزیبایی بیشتر  دفتر کارو جذابیت ان و همجنین  افزایش وجهه کاری شما نزد مشتری می‌شود، بلکه به مشتریان شما این اجازه می‌دهد اندکی با راحتیدر محل کار شما استراحت کنند و کار خرید را با آرامش و امنیت خاطر بیشتری انجام دهند . شرکت آدینا با درک این  موضوع همواره  تلاش می‌کند با ارائه انواع مدل های متنوع و شیک  از انواع مبل اداری و نیم ست های اداری لوکس ،شمامشتریان گرامی را در امر  انتخاب مبل اداری چوبی مناسب و همخوان با سلیقه تان کاملاً آزاد بگذارد.انواع مبلمان تک نفره و دونفره ، نیم ست اداری  و صندلی اداری مدرن ،راحت و استاندارد در آدینا برای شما طراحی و تولید میگردد.

 انواع میز پذیرش و کانترهای بانکی و مطب:

میز پذیرش ، اولین چیزی است که با ورود مشتری به سازمان به چشم او می آید و کیست که تاثیر اولین برداشت از سازمان را در مناسبات کاری نداند و به آن واقف نباشد . هر چقدر میز پذیرش یا همان کانتر پذیرش زیباتر طراحی شده باشد، جلوه بیشتری به فضای یک دفتر مدرن یا محیط اداری می‌دهد. آدینا با داشتن توان تولید تخصصی و ماشین آلات پیشرفته ، در تولید کانتر پذیرش مدرن و میز منشی سفارشی، تبحر لازم را در تولید انواع کانترهای لوکس و سفارشی نظیر کانتر بانک و پیشخوان بانکی را دارد و آماده طراحی و تولید انواع کانترهای پذیرش با بهترین کیفیت و زیباترین طراحی است.اگر قصد خرید این محصول اداری را دارید حتما در سایت ما بخش کانتر اداری منحنی و خاص با سبک مدرن و لوکس را ملاحظه کنید مبلمان اداری آدینا با قرار دادن رنج کاملی از  عکس میز اداری در سایت خود سعی دارد تا خرید اینترنتی را با امکان انتخاب و مقایسه برای مشتریان خود ارائه دهد ما رنج کاملی از میزهای اداری را از ساده تا لوکس و مدرن برای شما فراهم کرده ایم تا کسانی که به دنبال خرید ارزان نیز هستند بهره مند شوند. علاوه بر این شما میتوانید برای خرید  انواع میز اداری را بصورت خاص و سفارشی ، طراحی و برای استعلام قیمت و  تولیدو فروش   ارائه نمایید .ما بعنوان فروشنده میز اداری سعی در ارائه و فروش کارهای جدید و نوین داریم و بنابراین از ارائه میز دست دوم معذوریم .خیلی از مدیران میزهای اداری خود را بصورت یکپارچه و ست میخواهند برای همین هم ما ست میزهای اداری را بصورت یکپارچه و پیشرفته ارائه میدهیم ما برای کسب اعتماد و جلب رضایت شما مشتریان عزیز انواع میزهای اداری خود را با نصب و همچنین گارانتی دو ساله ارائه میدهیم .محصولات اداری تولید شده در آدینا دارای جنسهای مختلفی میباشند ما هم میز اداری چوبی داریم و هم میز تولید شده با ام دی اف ، اگر میز اداری شیشه ای یا ترکیبی با فلز میخواهید هم آدینا در خدمت شماست . ابعاد میزها بصورت دلخواه و بنابر سفارش شماست و همچنین شما در انتخاب رنگ میز اداری دستتان باز است . اگر قصد خرید دارید برای کسب اطلاع از قیمت فروش و دریافت لیست قیمت لوازم اداری لطفا با شماره 02144620086تماس بگیرید .

 

انواع مبلمان اداری مدرن و کلاسیک و کاربردهای آنها:

بعد از وارد شدن به هر سازمان و اداره ای ائم از دولتی و خصوصی اولین چیزی که توجه افراد را بخود جلب میکند طراحی دکوراسیون اداری و چیدمان مبلمان اداری آن شرکت میباشد که البته این موضوع بیشترین تاثیر را در برداشت اولیه افراد از سازمان نیز در بر خواهد داشت .

تاثیر سبک و مدل مبلمان اداری در زیبایی بصری و دوام و کارایی آن:

ما بارها در تحریریه وبلاگ آدینا به این موضوع که دکوراسیون داخلی یک اداره اهمیتی کمتر از دکوراسیون داخلی منزل ندارد پرداخته ایم . امروزه دیگر افراد حتی بیش از 8ساعت از عمر خود را در محیط کار خود میگذرانند و عبارت خانه دوم یقینا برازنده محیط کار افراد میباشد . خوب برای این خانه دوم نیز همانند خانه اول نیاز به آرامش و زیبایی داریم تا بتوان در آن احساس آرامش کرد و با فراغ بال به وظایف خود رسیدگی نمود. هر چقدر در زمان طراحی دکوراسیون اداری با دقتتر برخورد شود در زمان اجرای آن نتایج عالیتری نصیب شرکت و صاحبان آن خواهد شد . با توجه به اینکه عمده زمان کارکنان بر روی صندلی و پشت میز سپری میگردد انتخاب میز و صندلی اداری مناسب و استاندارد که اصول ارگونومی در آن رعایت شده باشد بسیار مهم است .این امر میتواند آرامش و سلامتی کارکنان شما را تضمین کند .البته سعی کنید در زمان انتخاب و خرید این میز و صندلی های اداری از رنگ های شاد و روشن که بافضای کارتان نیز تناسب کافی داشته باشند استفاده کنید . این باعث سرزندگی پرسنلتان خواهد شد .

 بیشتر بخوانید :مبلمان اداری 

مبلمان اداری کلاسیک و توصیه هایی در مورد استفاده از آن:

بعضی افراد از یک سبک مشخص در محیط کار یا منزل برای طراحی و دکوراسیون داخلی استفاده نمیکنند بعبارتی آنها هم از سبک دکوراسیون مدرن و هم از سبک دکوراسیون کلاسیک برای چیدمان مبلمان اداری استفاده میکنند .البته خود آنها به این سبک ، سبک تلفیقی میگویند ولی واقعیت اینست که سبک تلفیقی ریزه کاری های خود را دارد و هر کسی نمیتواند با خرید و چیدن انواع مبلمان اداری در کنار یکدیگر به نتیجه دلخواه برسد . همین کار اگر بصورت نادرست انجام شود باعث میشود که دکوراسیون چیده شده توسط این افراد اصلا گیرایی و زیبایی نداشته باشد و بشکلی درهم و برهم بنظر بیاید . ما در بخش مشاوره آدینا با استفاده از کمک طراحان حرفه ای خود منتظر تماس شما عزیزان برای ارائه خدمات اندازه گیری و طراحی دو بعدی و سع بعدی میباشیم برای دریافت این خدمات لطفا با شماره 02144620086تماس حاصل نمایید . با اینحال ما باز در مورد سبک کلاسیک به شما توصیه هایی را ارائه میکنیم .1-اگر شما کارتان بنوعی با سنت و فرهنگ ایران و بخصوص ایران باستان در ارتباط است حتما از سبک کلاسیک استفاده کنید .2-اگر مشتریان و مراجعین به دفتر شما اکثرا افراد میانسال و مسن هستند سبک کلاسیک بسیار سنگین و مناسب میباشد 3-اگر اتاق کار شما یا ساختمان اداریتان از سبک دکوراسیون کلاسیک پیروی کند بهتر است از سبک مبلمان اداری کلاسیک استفاده نمایید .

 

ویژگی های یک میز مدیریت کلاسیک در مبلمان اداری:

اگر سبک دکوراسیون اداری شما کلاسیک است و قصد دارید تا آنرا در محیط کاری خود اجرا و پیاده سازی نمایید مهمترین بخش آن میز مدیریت میباشد ، میز مدیریت نیز باید حتما از سبک کلاسیک پیروی کند در زمان انتخاب میز مدیریت کلاسیک باید به همخوانی و سازگاری آن با سبک کلاسیک دفتر خود توجه کافی بنمایید . ما در آدینا مجموعه کاملی از انواع میز مدیریت چوبی کلاسیک را برای شما تدارک دیده ایم برای مشاهده انواع این میز اداری لطفا به سایت www.Adyina.comمراجعه نمایید . ویژگی های اصلی یک میز کار کلاسیک ابهت و زیبایی آن ، استفاده از چوب بعنوان مواد اولیه اصلی ، استفاده از طرح های سنتی و گلدار برروی میز از طریق منبت کاری یا مذهب کاری و داشتن رنگ تیره میباشد .اکثر طرحهای میز کلاسیک اداری رنگ میشوند و توسط دستگاه رنگ پاش با رنگهای پلی اتیلن یا سیلر و کیلر رنگ آمیزی میشوند . رنگ آمیزی زیبا و براق موجب زیبایی بیشتر این محصولات اداری خواهد شد . همچنین منبت کاری روی پایه ها و تابلو نیز میتواند زیبایی میز را چندین برابر کند .

 حتما بخوانید :مبلمان اداری مدرن و نقش آن در ارتقا بهره وری کارکنان

خصوصیات مبلمان اداری مدرن و کاربردهای آن در دکوراسیون اداری:

امروزه اکثر فضاهای اداری جدید بر مبنای سبک مدرن طراحی و دکوراسیون میشوند البته این به این دلیل است که سبک مدرن استفاده از فضای اداری را بهینه تر میکند .مبلمان اداری مدرن علاوه بر استفاده بهینه از فضا ، باعث ایجاد جذابیت و شادی بیشتر در فضا میشود . مبلمان اداری مدرن قابلیتهای خاص تری هم دارند نظیر قابلیت تنظیم ارتفاع یا قابلیت باز و بسته شدن میزهای اداری یا قابلیت تنظیم ارتفاع و پشتی در صندلی های اداری مدرن .

بعنوان مثال میزهایی با کاربردهای چندگانه نیز در زمره مبلمان اداری مدرن قرار میگیرند نظیر میزهای کارگروهی که میتوانند به میز کنفرانس تبدیل شوند . و بعد از اتمام جلسه مجددا به حالت قبلی خود بازگردند.

مبلمان اداری مدرن معمولا داری رنگ روشن است و همچنین بیشتر از فلز و شیشه و سنگ و ام دی اف براق برای تولید آن استفاده میشود. در طراحی اینگونه مبلمان معمولا جای عبور سیم ها و کابلها در روی میزها و پارتیشنهای اداری تعبیه گردیده است پارتیشنهای اداری مدرن زیبایی خاصی دارند و علاوه بر آن نصب و مونتاژو دمونتاژ آنها بسیار راحت میباشد .

 

تماس با مبلمان اداری آدینا :

مبلمان اداری آدینا،با داشتن تجهیزات و ماشین آلات بروز و نیروی متخصص و تجربه کافی در این صنعت، توان پاسخگویی برای تامین تمامی اقلام و لوازم مورد نیاز ادارات ، سازمانها و شرکت های دولتی و خصوصی را دارد .این شرکت با تاکید بر سفارشی سازی بنا بر سلیقه مشتریان خود امکان ارائه انواع مبلمان اداری نظیر انواع میز اداری ، انواع صندلی اداری و انواع مبل و نیم ست اداری را دارد . انواع کتابخانه اداری و فایل های بایگانی و همینطور کانتر پذیرش از محصولات تولیدی آدینا میباشند که با قیمت مناسب ارائه میگردند .

شماره تماس دفتر فروش:
02144620086 -
02144620087 -
02144620089 -
09123485491

شماره فکس:
02189787666

ایمیل:
Management@Adyina.com
آدرس دفتر مرکزی :
تهران،میدان پونک ، بلوارمیرزابابایی، خیابان شاهد.نبش شاهد سه -ساختمان اداری بهار -پلاک 27واحد11

آدرس کارخانه :
شهریار، شهرک وحیدیه