میز مدیریت وکیومی انتخابی اقتصادی

میز مدیریت وکیومی از جمله انواع میزهای مدیریتی پرطرفدار و البته اقتصادی به شمار می رود. انتخاب میز مدیریت شیک و کاربردی به عنوان اصلی‌ترین قطعه مبلمان اداری در طراحی بخش مدیریت بسیار مهم است. اگر میز انتخابی صرفه اقتصادی هم داشته باشد، محبوبیت ویژه ای خواهد داشت. در این مقاله قصد داریم تا شما را با میز مدیریت وکیومی آشنا کنیم و به بررسی دلایل اقتصادی بودن این میزها بپردازیم.

 میز مدیریت وکیومی مدل کوروش

میز مدیریت وکیومی مدل کوروش

 

مزایای استفاده از میز مدیریت وکیومی چیست؟

از آنجا که تولید میز مدیریتی وکیومی به علت برخورداری از تکنولوژی های مدرن توسط شرکت های معتبر در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری صورت می گیرد، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و طرفداران زیادی دارد.

برخورداری از روکش های بسیار مستحکم با کمترین ضخامت ممکن و البته زیبایی خاصی که دارند از جمله مزیت های مهم این نوع میزهای مدیریتی به شمار می رود.

 

در ساخت میز مدیریت کلاسیک غالبا از چوب استفاده می شود و این سبک از میزهای سلطنتی به دلیل متریال، نقش و نگارها و حکاکی های خاص قیمت های بالاتری دارند. اما در ساخت میزهای مدیریت مدرن از متریال مختلفی از جمله چوب، ام دی اف، فلز و شیشه استفاده می شود که قیمت آنها با توجه به متریال، طرح و کاربرد آنها متفاوت می باشد. می توان انواع این میزهای مدیریتی با جنس های مختلف را با استفاده از روکش وکیوم جذاب تر و با دوام تر کرد.

میز مدیریت وکیومی مدل نگین

میز مدیریت وکیومی مدل نگین

برای مشاهده کاتالوگ محصولات میز مدیریت وکیومی می‌توانید به لینک زیر ( سایت مبلمان اداری یکتا ) مراجعه کنید:

http://yektafurniture.com/%D9%85%DB%8C%D8%B2-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%88%D9%85%DB%8C