میز کنفرانس بیست نفره و بیشتر

یکی از پرطرفدارترین انواع میز کنفرانس سفارشی با ابعاد بزرگ میباشد. یک میز کنفرانس بزرگ و زیبا به شکل U است که برای حدود 14 الی 100نفر مناسب است.

میز کنفرانس بیست نفره

مشخصه آن سینی های برجسته شده توسط فاصله دهنده های کرومی است.  اصولا در اتاق جلسات و کنفرانس استفاده میکنند، همچنین میتوان از آن در اتاق مدیریت استفاده نمود.

میز کنفرانس بیست نفره

بین 4 تا 6 نفر می توانند بدون مانع در حالی که دارای فضای کافی برای قرار دادن اسناد خود هستند، بنشینند. این نوع میز را در مکان های مختلف میتوان استفاده کرد، مانند: ادارات ، شرکت ها ، مدارس ، سالن های شهر یا انجمن ها.

میز کنفرانس بیست نفره

در انتخاب اندازه میز برای مهمترین جلسات ، نه تعداد برآورد شده بلکه تعداد واقعی شرکت کنندگان را محاسبه کنید.  سهولت پذیرایی ازمهمانان در میان میز و همچنین فضای مناسب برای جلسه یکی از ویژگیهای اصلی این میز کنفرانس میباشد.

میز کنفرانس بیست نفره

این میز کنفرانس خمره ای شکل با ترکیب شیشه و فلز در بخش صفحه کار پذیرایی از مهمانها را بسیار راحت کرده است و علاوه بر آن به زیبایی میز نیز افزوده است .

میز کنفرانس بیست نفره

این میز سفارشی می تواند در قطعات کوچک یا بزرگ تولید شود و با توجه به ابعاد دلخواه مشتری بخش جلویی پذیرایی را داشته باشد یا حذف گردد.

میز کنفرانس بیست نفره

چند نفر باید روی میز کنفرانس شما بنشینند؟ یکی از مهمترین سوالات میز کنفرانس جدید شما، تعداد صندلی ها است. بسته به تعداد افرادی که در یک جلسه شرکت می کنند ، بهتر است از قفسه بندی جداگانه میز استفاده کنید.

میز کنفرانس بیست نفره

اندازه مناسب را پیدا کنید سطح میز باید چقدر باشد؟ به عنوان یک راهنمای تقریبی ، عرض هر سانتیمتر را تقریباً 60 سانتیمتر بردارید و قسمت های جلویی میز کنفرانس خود را نیز در آن بگنجانید.

میز کنفرانس بیست نفره

میز کنفرانس به رنگ سفید با رنگ سفید محیطی آرام ، ظاهری جاودانه و طراحی مدرن را میتوان ایجاد کرد. میز کنفرانس با رنگ سفید تازه به نظر می رسد و می توان آن را با مبلمان اداری در رنگ های شیک دیگر ترکیب کرد.

میز کنفرانس بیست نفره

با استفاده از لهجه ها می توانید یک میز کنفرانس سفید خالص را به یک چشم نواز تبدیل کنید. به عنوان مثال ، لبه میز کنفرانس تخته سه لا توس خود را طوری طراحی کنید که روی میز را با ظرافت قرار دهید.

میز کنفرانس بیست نفره

میز کنفرانس به رنگ مشکی یک میز کنفرانس با رنگ مشکی بلافاصله توجه همه را به خود جلب می کند. به عنوان کنتراست در محیط های روشن ، جدیت را از خود ساطع می کند و کلاسیک زیبا به نظر می رسد. میز جلسه خود را کاملاً تک رنگ نگه دارید ، در غیر این صورت تنوع مناسبی از رنگهای آنتراسیت ارائه می شود.

میز کنفرانس بیست نفره