چطور یک میز کنفرانس کوچک ایده آل انتخاب کنیم؟ | راهنمای اندازه

میز کنفرانس کوچک از انواع پرطرفدار میز کنفرانس در میان کسب و کارهای کوچک به شمار می رود. میز کنفرانس یکی از مهمترین قطعات مبلمان اتاق کنفرانس می باشد، بنابراین برخورداری از یک میز کنفرانس حرفه ای و پیشرفته در اتاق کنفرانس شما سهم بزرگی در موفقیت تجارت شما خواهد داشت.

  

اما موارد زیادی وجود دارد که باید هنگام انتخاب یک میز کنفرانس ایده آل و خرید میز کنفرانس کوچک مورد توجه قرار گیرد. در این مقاله به توضیح برخی از این موارد می پردازیم و ابعاد و اندازه استاندارد انواع میزهای کنفرانس کوچک را ارائه می دهیم.

عوامل مهم در انتخاب میز کنفرانس ایده آل

تعداد دفعات استفاده

یک عامل اصلی که باید هنگام انتخاب میز کنفرانس مورد توجه قرار گیرد، دفعات استفاده است. چقدر عمدتا از اتاق کنفرانس یا اتاق جلسه شما استفاده می شود؟ چه ظرفیتی از افراد از اتاق یا میز استفاده خواهند کرد؟ چند نفر به طور منظم از آن استفاده می کنند؟

در حالی که یک میز کنفرانس چوب جامد بلند یک گزینه ایده آل برای جلسات و بحث های تجاری است، میزهای کنفرانس مدولار برای اهداف آموزشی مناسب هستند.

ویژگی و ابعاد مناسب میز کنفرانس کوچک قایقی شکل

این نوع میزهای کنفرانس دارای اضلاع محدب با گوشه های گرد و انتهای مخروطی هستند. انحنای کم روی میز به میز کنفرانس قایقی شکل کمک می کند تا یک طراحی پیچیده و با کلاس داشته باشد. این نوع میزها برای اتاق های کنفرانسی که برای ارائه های بصری و کنفرانس های ویدیویی مورد استفاده قرار می گیرند، بسیار مناسب هستند.

مقالات مرتبط
ویژگی های مهم میز کنفرانس 20 نفره
5 ایده خلاقانه برای طرای اتاق کنفرانس 
چگونگی انتخاب میز کنفرانس مناسب 
نکاتی برای طراحی اتاق کنفرانس 
میز کنفرانس بزرگ 
ابعاد استاندارد میز کنفرانس
راهنمای انتخاب میز کنفرانس


گروه مبلمان اداری یکتا انواع میز مدیریت کوچک و میز مدیریت کمجا و همچنین ست میز مدیریت و کنفرانس را با کیفیت بالا و مطابق درخواست شما ارائه می دهد. قیمت میز مدیریت کوچک با توجه به اینکه مواد کمتری در ساخت آن بکار می رود، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

برای مطالعه کامل این مقاله و مشاهده جداول ابعاد و اندازه به لینک زیر مراجعه کنید:

http://yektafurniture.com/%da%86%d8%b7%d9%88%d8%b1-%db%8c%da%a9-%d9%85%db%8c%d8%b2-%da%a9%d9%86%d9%81%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%b3-%da%a9%d9%88%da%86%da%a9-%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d8%a2%d9%84-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8/