چند نکته مهم برای خرید میز کنفرانس مدرن

هر دفتری به یک میز کنفرانس نیاز دارد. امروزه میز کنفرانس مدرن در بین انواع میزهای کنفرانس بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اما خرید میز کنفرانس مدرن کار راحتی نیست و فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید قبل از انتخاب میز مناسب برای دفتر کار شما در نظر گرفته شود. ما در این مقاله همه چیزهایی را که باید در رابطه با خرید میز کنفرانس مدرن در نظر بگیرید را بیان می کنیم.

 


 

 

نکات مهم و اساسی که بایستی برای خرید میز کنفرانس مدرن در نظر گرفته شوند

جهت خرید هر قطعه از مبلمان اداری از جمله میز کنفرانس بایستی نکاتی را در نظر بگیرید تا بتوانید میز مناسبی را که زیبایی و کارایی لازم را داشته باشد، تهیه کنید. این موضوع برای خرید میز کنفرانس مدرن نیز صادق است. در ادامه به توضیح مواردی که باید در انتخاب میز کنفرانس مدرن به آن توجه داشته باشید، می پردازیم.

مقالات مرتبط
سبک های متفاوت چیدمان اتاق کنفرانس
راهنمای انتخاب میز کنفرانس
ویژگی های مهم میز کنفرانس 20 نفره

میز کنفرانس مدرن شما باید چه شکلی باشد

از آنجا که میزهای کنفرانس گرد جمع و جور هستند، گزینه های بسیار مناسبی جهت استفاده در یک اتاق کنفرانس کوچک و یا مکان های کوچکی مانند دفاتر شخصی می باشند.

میزهای کنفرانس مربعی نیز جهت استفاده در اتاق های کنفرانس کوچکتر ایده آل می باشند، اما در مقایسه با میزهای کنفرانس گرد سطح کار بیشتری را ارائه می دهند.

میزهای کنفرانس مستطیل جهت استفاده در اتاق های کنفرانس بزرگتر و رسمی مناسب تر می باشند و در ابعاد گسترده ای متناسب با ابعاد اتاق مورد نظر شما موجود هستند.

میزهای کنفرانس بیضی مشابه انواع مستطیلی هستند با این تفاوت که در هر انتها گرد می شوند تا ظرفیت نشستن بیشتر و حرکت راحت تری را فراهم کنند.

طراحی میزهای کنفرانس قایقی شکل به گونه ای است که خطوط دید واضحی را برای تمامی حاضران در جلسه ایجاد می کنند.

میز کنفرانس مدرن شما باید چه اندازه ای داشته باشد

یکی از مهمترین نکاتی که باید برای خرید میز کنفرانس مدرن مد نظر قرار دهید، اندازه میز است. شما بایستی میزی را انتخاب کنید که ظرفیت نشستن تعداد افراد شرکت کننده مورد انتظارتان در جلسات را داشته باشد. علاوه بر این اندازه میز مدرن شما بایستی با ابعاد اتاق کنفرانس تناسب داشته و نیز از زیبایی متناسب با دکوراسیون اتاق برخوردار باشد.

مقالات مرتبط
نکاتی برای طراحی اتاق کنفرانس
سیستم کنفرانس را بیشتر بشناسید
خرید صندلی کنفرانس و نکات آن

 

فضایی را که قرار است میز کنفرانس مدرن شما در آن قرار بگیرد اندازه بگیرید و سپس میزی با ابعاد مناسب تهیه کنید که در آن فضا جای بگیرد. اگر اینگونه نباشد پس پول خود را برای خرید یک مبلمان بی فایده هدر داده اید.

برای مشاهده محصولات میز کنفرانس به لینک زیر مراجعه کنید:

http://yektafurniture.com/%d9%85%db%8c%d8%b2-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/%d9%85%db%8c%d8%b2-%da%a9%d9%86%d9%81%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%b3/#toggle-id-1