چگونه مبلمان اداری را بچینیم

چگونه مبلمان اداری را بچینیم

چگونه مبلمان اداری را بچینیم؟

اگر شما دفتری برای  برای کار کردن دارید، یقینا چگونه چیدن مبلمان اداری برای شما بسیار اهمیت خواهد داشت . فارغ از اینکه یک مبلمان اداری در داخل دفتر موجودتان بچینید و یا چینش آنرا بعد از مدتی تغییر دهید و یا اینکه به محل کار جدیدی بروید ، باز هم به این تغییر چینشمبلمان اداری خود نیاز دارید. دستورالعملهای  خاصی وجود دارد که در بازچینی و چینش اولیه  مبلمان اداری باید آن ها را در نظر بگیرید:

مبلمان اداری

دستورالعمل ها

۱. برای چه و به چه دلیل میخواهید مبلمان اداری خود را تعویض یا باز چینش کنید .هدف اصلی  چیدمان مبلمان اداری خود را مشخص نمایید .  آیا می خواهید  فضایی دوستانه تر با مشتری ایجاد کنید، یا می خواهید بهره وری کاری خود را بالا ببرید و یا با گرفتن نیروی کاری بالا نیاز به چیدمانی با استفاده از میزهای کارگروهی دارید و یا اصلا از یکنواختی خسته شده اید  و تنها دلیل شما بحث زیباییست.

۲.نقشه فضایی که میخواهید مبلمان اداری خود را در آن قراردهید را بکشید و با توجه به ابعاد میزها و صندلیهای اداری مورد نیازتان ، جاگذاری مبلمان اداری را در نقشه انجام دهید .اینکار را چند بار انجام دهید تا به بهینه ترین حالت چیدمان مبلمان اداری دست یابید.

۳. زمانیکه میزها را جایگذاری میکنید باید به پست سازمانی فرد ، دسترسی به کابلها و پریزها و محل تابیدن نور توجه ویژه ای بنمایید .

۴. بهتر است عمده  وسایل و یا ملزوماتی که از آن ها بیشتر استفاده می کنید را نزدیک میز اداری خود قرار دهید. اگر در طول روز بارها از پرینتر استفاده میکنید، آن را نزدیک میز خود و فایل های کاری قرار دهید ، کشویی را هم برای فایل ها در نظر بگیرید. این کشو را در نزدیکی ترین محل خود قرار دهید تا در موقع لزوم با چرخشی، به فایل ها دسترسی داشته باشید.

مبلمان اداری

۵. برای برگزاری جلسات و یا مشتریان، نیاز است صندلی هایی را برای نشستن آنها در نظر بگیرید. این صندلیها باید آرامش مشتری را فراهم کنند و در محلهایی چیده شوند که شما بتوانید براحتی با آنها ارتباط برقرار کنید.

6-در زمان چیدمان مبلمان اداری حتما به محل رفت و آمد (درب ورودی )و فاصله مناسب از سرویس بهداشتی توجه نمایید .

7-در زمان بازچینش مبلمان اداری به بحث مشاغلی که بیشتر با یکدیگر در ارتباطند و باید به یکدیگر نزدیک باشند توجه ویژه ای داشته باشید.

8-همواره بحث بودجه یکی از اصلیترین مباحث در زمینه دکوراسیون اداری است ، بهتر است که اگر بودجه محدودی دارید ابتدا بر سر نیازهای واقعی به توافق برسید .ابتدا لیستی از نیازهایتان در مورد مبلمان اداری تهیه کنید و بعد آنها را با توجه به خیلی ضروری ، ضروری و معمولی تقسیم کنید و با اینکار مدیریت هزینه و اجرا را در دست بگیرید .

http://www.adyina.com/where-to-buy-office-furniture/http://www.adyina.com/layout-office-furniture/

 

تهیه مقاله : مبلمان اداری آدینا