با تماس مشتری  کارشناسان مبلمان اداریآدینا  به محل  اعزام خواهند شد. درخواست شما چه طراحی و دکوراسیون داخلی باشد و یا چه طراحی و دکوراسیون مبلمان اداری ، از سمت ما کارشناسان و مشاوران باتجربه برای  بازدید محل پروژه مبلمان اداری و شناسایی نیازها و سلیقه شما با گفتگوی مستقیم ، به محل پروژه اعزام خواهند شد. 

قبل از اجرا چند طرح اختصاصی توسط طراحان مبلمان اداری آدینا  برای مشتری ارائه خواهد شد و او میتوانداعلام نظر نماید.خواسته شما چه خرید یکمیز مدیریت سفارشی باشد و یا خرید و اجرایپارتیشن دو جداره ، و یا یک پروژه بزرگ مبلمان اداری ، برای ما محترم است و طراحان ما سعی میکنند علاوه بر ارائه بهترین پیشنهاد مبلمان اداری، سلیقه شما را نیز در کار در نظر بگیرند.

مطابق با طرح تایید شده از سوی مشتری کار ساخت یا تامین اقلام توسط مبلمان اداری آدیناشروع خواهد شد. برای ساخت میزهای مدیریت ،میز کنفرانس ، میز کارگروهی ، پارتیشن دو جداره ، و کلا مبلمان اداری شما ، کارخانه از بهترین مواد اولیه و یراق آلات استفاده خواهد کرد . در طول کار کلیه استانداردهای تولید محصول رعایت میگردد.

کارشناسان مبلمان اداری آدینا ، از نقطه نظرات مشتری آگاه شده و  پیشنهادات مشخصی به وی ارئه خواهند داد . بحث اندازه گیری بخصوص در پروژه های سفارشی مبلمان اداری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است .کارشناسان مبلمان اداری آدینا با اندازه گیری دقیق ، جلوی دوباره کاریها و اتلاف وقت را سد میکنند.

معمولا در پروژه های سفارشی مبلمان اداریمشتری میخواهد فضای کار خود را با برداشتن دیوارهای زائد بزرگتر کند . در صورتیکه ملک مشتری بگونه ای باشد که درون آن نیاز به تخریب دیوار و یا کف داشته باشد اینکار توسط کارشناسان مبلمان اداری آدینا انجام میگردد. کار کناف کاری و یا اجرایپارتیشن دو جداره بجای دیوار توسط کارشناسان زبده آدینا ، صورت میپذیرد.

کار نصب و اجرا در محیط مشتری توسط نصابان خبرهمبلمان اداری آدینا و با کمک ابزار حرفه ای انجام میپذیرد. مبلمان اداری سفارشی علاوه بر تولید با کیفیت عالی ، نیاز به نصب حرفه ای داردو در این راستا مبلمان اداری آدینا هم از نصابان حرفه ای و هم از ابزار حرفه ای برای نصب میزمدیریت ، میز کنفرانس ، میز کارگروهی ، پارتیشن دو جدارهو... استفاده می نماید. 

محصولات بگونه ای بسته بندی میشوند که در حین حمل به آنها صدمه ای نرسد.بسته بندی مبلمان اداری در آدینا با نایلون حبابدار انجام میشود تا در طول حمل چه در درون ماشین حمل و نقل کننده بار و چه در محل کارفرما ، آسیبی به محصولات نرسد. 

در بحث مبلمان اداری با توجه به اینکه این کالا ، کالای پر مصرف میباشد نیاز به خدمات پس ازفروش فعال میباشد . کلیه محصولات مبلمان اداری ادیناازقبیل میزمدیریت ، میز کارشناسی ، میز کارگروهی ، صندلی اداری ، پارتیشن دو جدارهو... دارای خدمات پس از فروش بوده  و از خدمات پس از فروش این شرکت برخوردار می باشند

تمامی محصولات مبلمان اداری آدینا از 24 ماه گارانتی برخوردار میباشند.این گارانتی در کارت محصول بهمراه صندلی اداری و میزهای مدیریت ، میزکنفرانس ، میز کارشناسی ، میزکارگروهی  به مشتری تحویل میگردد. شرایط گارانتی ومدت گارانتی مبلمان اداری ،  در کارت گارانتی محصول توضیح داده شده است . 

خط مشی مبلمان اداری آدینا در 4 مورد زیر تبیین می گردد:

  • کسب اعتماد و جلب رضایت مشتریان خواهان مبلمان اداری و انواع صندلی اداری و پارتیشن اداری
  • ایجاد شعف در مشتریان از طریق ارائه خدمات و طرحهای نوین مبلمان اداری
  • آموزش مستمر کارکنان واحد طراحی و بروز رسانی دانش آنان مطابق با جدیدترین نرم افزارها و استانداردهای طراحی
  • ارائه خدمات پس ازفروش و گارانتی محصولات اعم از مبلمان اداری ، صندلی اداری ،پارتیشن اداری

شعار اصلی آدینا که توسط همه افراد سازمان درک شده و تمام برنامه های بلند مدت سازمان بر این اساس پایه گذاری شده است عبارتست از :
آدینا پاسخی زیبا برای سلیقه شما

مبلمان اداری آدینا با درک و برداشت صحیح از جامعه مشتریان امروزی به این نتیجه رسیده است که شعار کسب رضایت مشتری بدون در نظر گرفتن سلیقه وی در فراِیند تولید محصول امکانپذیر نخواهد بود بنابراین از ابتدای فرآیند تولید محصول که بخش طراحی آن است سعی در گرفتن ایده ها و تصورات زیبای مشتری از آنچه که از یک مبلمان اداریتوقع دارد نموده است و با درک سلیقه مشتری و اعمال این سلیقه در طراحی محصول سعی کرده است تا هر محصولی را بنوعی برای مشتری سفارشی سازی نماید و در این بازار نخواهد سلیقه خود را به مشتری تحمیل نماید .این ایده گیری از مشتری و تبدیل رویای مشتری به واقعیت نقطه تمایز و قوت آدینا در برابر سایر رقبا محسوب می شود .  در این شرکت شعار آدینا پاسخی شایسته برای سلیقه شما کاملا توسط پرسنل درک شده است و از لحظه تماس مشتری با شرکت و شروع فرایند اندازه گیری تا لحظه تحویل محصول به مشتری بعنوان یک هدف مهم به آن نگاه می شود.

مبلمان اداری آدینا بعنوان یکی از پیشگامان صنعتمبلمان اداری در ایران اهداف و برنامه های بلند مدت زیر رابصورت زیر تبیین نموده است :

  1. کسب رضایت مشتریان از طریق ارائه محصولات با کیفیت و در زمان توافق شده 
  2. پیاده سازی استانداردهای طراحی و تولیدمبلمان اداری 
  3. کسب سهم بیشتر از بازار داخلی 
  4. ورود به بازارهای بین المللی
  5. پیشتازی در ارائه محصولات جدید بخصوصپارتیشن اداری و کانترهای اداری 
  6. ارائه خدمات نوین در قالب دکوراسیون اداری 
مبلمان اداری آدینا برای تحقق هریک از اهداف خود شاخصهای کمی و کیفی تعریف کرده و در بازه های زمانی مناسب آنها را اندازه گیری میکند. 
اقدامات اصلاحی لازم در قبال فیدبکهای رسیده از مشتریان مجددا برنامه ریزی شده و علاوه بر تخصیص نیرو وبودجه در برنامه لحاظ میگردد.

مبلمان اداری آدینا با ارائه محصولات متنوع سعی در کسب سهم بیشتر از بازار و مشتریان دارد 
گستره محصولات مبلمان اداری آدینا در بخش مبلمان اداری عبارتند از:
میزهای اداری شامل : میز مدیریت (ریاست)، میز کارشناسی(کارمندی)
میز کنفرانس (جلسات) ،میز کارگروهی ، میز پذیرایی (جلو مبلی)
صندلیهای اداری شامل : صندلی مدیریت (ریاست)، صندلی کارشناسی (کارمندی)
صندلی کنفرانس(جلسات)، صندلی همایش ، صندلی دانش آموزی (آموزشگاهی)
کتابخانه اداری شامل : انواع کتابخانه کوتاه مدیریتی(کردانزا)، کتابخانه بلند ، فایل نگهداری پرونده 
انواع پارتیشن اداری شامل : پارتیشن دو جداره اداری تمام ام دی اف ، پارتیشن اداری کوتاه ، پارتیشن لوکس
انواع دیوارکوب و دیوار پوش اداری
انواع میز پذیرش (کانتر) ، شامل انواع میز پذیرش گرد، میز پذیرش چهارگوش ، میز پذیرش تک نفره و دو نفره 
انواع کارهای سفارشی نظیر : پروژه های دکوراسیون اداری ، سالن همایش ، محصولات مبلمان اداری سفارشی و...

مبلمان اداری آدینا با صرف وقت و استفاده از کارشناسان مجرب عرصه طراحی و تولید و مطالعه محصولات موجود در بازر در زمینه پارتیشن اداری دو جداره ، محصولات گروه پارتیشن اداری خود را با تنوع زیر ارائه نموده است .

پارتیشن دو جداره ترکیبی ام دی اف و شیشه

  1. پارتیشن دو جداره ترکیبی ام دی اف و فلز.
  2. پارتیشن دو جداره ترکیبی تمام ام دی اف
  3. پارتیشن دو جداره تمام شیشه با اسکلت آلیاژ
  4. پارتیشن تک جداره ترکیبی ام دی اف و آلیاژ
  5. پارتیشن دوجداره لوکس و سفارشی 

پارتیشن اداری دو جداره آدینا  از زیباترین محصولات تولیدی در   شرکتهای مبلمان اداری  می باشد 
این پارتیشنها با ترکیب شیشه و ام دی اف و دارا بودن پنل های شیشه ایی بزرگ و قابلیت استفاده پرده در بین جداره پارتیشن ترکیب زیبا و منحصر فردی را ایجاد میکند که مناسب محیط هایی است که تعامل نور در آن رعایت میشود.

مشخصات کلی پارتیشن اداری آدینا :

- اسکلت و سازه اصلی پارتیشن ، شامل: ستون ها، پنل ها تماما mdf می باشد.
-نوار pvc لبه های کار جهت استحکام و زیبایی کار.
-قابلیت ترکیب mdf و شیشه.
-قابلیت اجرای سه نوع شیشه شامل: طرح و لوگوی شرکت توسط سند بلاست و سند بلاست ساده و همچنین شیشه ساده.
- قابلیت اجرای پرده کرکره ولوم دار 
-قابلیت ترکیب رنگ با رنگهای متنوع.
-عرض استاندارد پنل ها  ۹۰ سانتی متر می باشد که قابل تبدیل به حالت سفارشی را دارد.
-ارتفاع استاندارد پارتیشن ها در ۵ رده  مختلف ۲۲۰،۱۶۰،۱۴۰،۱۲۰ و ارتفاع کامل(تا زیر سقف).
-درب های پارتیشن تمام ام دی اف با ضخامت ۳۲ میلیمتر بصورت ساده همراه با قاب شیشه ای سند بلاست یا لوگو سند بلاست.
-استفاده از ستون های فلزی در صورت نیاز در فواصل معین در بین پنلهای پارتیشن برای استحکام چند برابر.

میز های کارمندی مبلمان اداری آدینا ، در بخش توسعه و طراحی این شرکت و با توجه به سلیقه مشتریان ، همچنین اصول روانشناسی رنگها و استاندارد و توجه خاص به ارگونومی طراحی و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته تولید میگردند انواع میز کارمندی تولیدی در مبلمان اداری آدینا عبارتند از: 
میز کارمندی  تمام ام دی اف
میز کارمندی  با ام دی اف و شیشه
میز کارمندی  با چرم و فلز
میز کارمندی  هایگلاس 
میز کارمندی با رنگ پلی استر و پلی اورتان 
علاوه براین آدینا ، میزهای کارمندی  خود راهم بصورت میز کارشناسی(کارمندی) مدرن ، و هم بصورت میز کارشناسی(کارمندی) کلاسیک طراحی و تولید نموده است .
میزهای کارمندی آدینا شامل طرحهای سال 2014و2015و2016میباشند و در طراحی آنها از بهترین مواد اولیه و با کیفیت ترین یراق آلات استفاده شده است . 
همچنین مشتریان آدینا میتوانند میز کارمندی مورد نیاز خود را بصورت سفارشی ، سفارش داده و از ما دریافت نمایند.