3 روش ساده برای خرید میز کنفرانس

میز های اداری امروزه اهمیت و کاربرد زیادی در ادارات و شرکت‌ها دارند. میز کنفرانس یکی از این میز های اداری می باشد. از شرکت های کوچک گرفته تا بزرگ‌ترین ادارات و سازمان‌ها همه برای برگزاری جلسات و همایش به این میز اداری پر کاربرد نیاز ضروری دارند. میز کنفرانس با توجه به نیاز و تعداد نفرات مورد نظر شما طراحی می شود همچنین میز کنفرانس در طرح و مدل های متنوع بسیار زیادی قابل خریداری می باشد. برای داشتن یک اتاق کنفرانس کارآمد و شیک شما نیاز دارید تا با تمام نکات و ویِژگی های میز کنفرانس آشنا باشید همچنین برای خرید میز کنفرانس باید از بهترین برند‌ها و روش های خرید میز کنفرانس آگاه باشید تا بتوانید کاربردی‌ترین و شیک‌ترین اتاق کنفرانس را همانطور که در نظرتان می باشد داشته باشید. 

در این مقاله قصد داریم تا ساده‌ترین روش های خرید میز کنفرانس را برای شما  توضیح دهیم تا خریدی آسوده و مطمئن داشته باشید.

  

4 ویژگی مهم میز کنفرانس

شما خریداران گرامی بهتر است قبل از خرید میز کنفرانس با چند ویژگی مهم میز کنفرانس آشنا شوید تا بهترین میز کنفرانس را برای اتاق کنفرانس خود خریداری کنید. 

متریال استفاده شده در میز کنفرانس

جنس و کیفیت میز کنفرانس اهمیت زیادی دارد و متریالی که در ساخت میز کنفرانس استفاده می شود باید با کیفیت و مرغوب باشد. چرا که شما و کارمندانتان از میز کنفرانس استفاده زیادی خواهید کرد بنابراین دوام و مقاومت این میز اهمیت دارد.

ارتفاع استاندارد میز کنفرانس

اصول ارگونومیک امروزه در ساخت و تولید مبلمان اداری اهمیت دارد. از آن جایی که جلسات و همایش ها چندین ساعت طول می کشد و کارمندان شما قرار است ساعاتی را پشت این میز سپری کنند ارتفاع میز کنفرانس اهمیت زیادی دارد. در صورتی که ارتفاع میز کنفرانس شما استاندارد نباشد کارمندان شما احساس خستگی خواهند کرد و تمرکز خوبی در جلسات نخواهند داشت. این امر سبب می شود تا بازخورد جلسات شما کاهش یابد بنابراین بهترین میز کنفرانس میزی است که ارتفاع مناسب و استانداردی داشته باشد.

مدل میز کنفرانس

میز کنفرانس در مدل های مختلف و متنوعی قابل سفارش می باشد. شما باید با توجه به فضای اتاق کنفرانس و نیاز خود مدل میز کنفرانس را انتخاب کنید.

میز کنفرانس های دایره ای و یا گرد برای شما که به دنبال یک میز جمع و جور و کوچک می گردید مناسب است. از این میز کنفرانس بیش تر در دفاتر شخصی و اتاق کنفرانس های کوچک استفاده می شود.

میز کنفرانس یو شکل از پرکاربردترین و پرطرفدارترین میز کنفرانس ها می باشد. از این میز بیش تر در ادارات و سازمان های بزرگ استفاده می شود.

میز کنفرانس مستطیل شکل از مرسوم ترین میز کنفرانس ها می باشد و حتما این میز کنفرانس را در بیش تر شرکت ها و ادارات مشاهده کرده اید. علت محبوبیت این میز به این خاطر می باشد که شما می توانید این میز را با ابعاد و طرح های مختلف سفارش دهید.

میز کنفرانس قایقی برای شما که می خواهید تمامی کارمندانتان دید مناسبی داشته باشند گزینه عالی می باشد. همچنین طراحی این میز اتاق کنفرانس شما را شیک و خاص می کند. 

رنگ میز کنفرانس 

از دیگر عوامل و ویژگی های میز کنفرانس که اهمیت زیادی دارد به رنگ میز کنفرانس می توانیم اشاره کنیم. رنگ میز کنفرانس شما در دکوراسیون و زیبایی اتاق کنفرانس شما تاثیر زیادی دارد. بنابراین بهتر است با توجه به دکوراسیون و شرایط اتاق کنفرانس خود رنگ میز کنفرانس را انتخاب کنید. معمولاً برای میز کنفرانس از رنگ های تیره بیش تر استفاده می شود و رنگ های تیره برای میز کنفرانس طرفدار زیادی دارد.

3 روش ساده خرید میز کنفرانس

شما برای خرید آسوده و راحت میز کنفرانس چند راه پیش روی دارید و می توانید با توجه به راحتی و سلیقه خود میز کنفرانس خود را از این چند روش خریداری کنید. برای آشنایی بیش تر با روش های ساده خرید میز کنفرانس در ادامه همراه ما باشید.

خرید آنلاین از طریق سایت

با پیشرفت تکنولوژی و دنیای مدرن امروزی فروشگاه های آنلاین محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

بیش تر مجموعه های مبلمان اداری امروزه برای به اشتراک گذاشتن نمونه کار های خود و فروش محصولات از سایت های اینترنتی استفاده می کنند. شما می توانید بدون اینکه وقت خود را در ترافیک صرف کنید و یا مسیر طولانی را تا فروشگاه‌ها به صورت حضوری طی کنید از پشت گوشی و یا کامپیوتر خود با مراجعه به سایت های اینترنتی میز کنفرانس خود را سفارش دهید و مدل های متنوع و مختلف میز کنفرانس را با اطلاعات کامل و عکس های موجود مشاهده کنید. خرید اینترنتی و یا غیر حضوری مزایا و معایب خود را دارد ولیکن اگر امکان خرید حضوری را به هر دلیل ندارید خرید اینترنتی برای شما یک امتیاز مثبت حساب می شود. شما می توانید با مراجعه به سایت مجموعه مبلمان اداری یکتا انواع میز کنفرانس‌ها را مشاهده کنید و با برقراری ارتباط با کارشناسان مجموعه ما سفارش خود را ثبت کنید.

خرید حضوری میز کنفرانس

فروشگاه های مبلمان اداری در تمامی نقاط شهر وجود دارند و شما می توانید به راحتی به صورت حضوری به این فروشگاه‌ها بروید و میز کنفرانس مد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. شما برای خرید حضوری وقت بیش تری صرف می کنید و حتی ممکن است برای خرید از فروشگاه خاصی مسافت زیادی را نیز طی کنید اما خرید حضوری طرفداران بیش تری دارد و شما می توانید از نزدیک جنس و کیفیت میز کنفرانس را ببینید و این امر سبب می شود تا شما خریدتان را با اطمینان کامل انجام دهید.

ارتباط با کارشناسان فروش مجموعه

اگر که در انتخاب میز کنفرانس خود شک و تردید دارید و می خواهید مناسب ترین میز کنفرانس را برای اتاق کنفرانس خود انتخاب کنید می توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان مجموعه مورد نظر خود درخواست راهنمایی و مشاوره کنید همچنین کارشناسان می توانند به صورت حضوری به محل مورد نظر شما مراجعه کنند و با توجه به فضای شما کارشناسان بهترین میز کنفرانس را به شما توصیه کنند. شما خریداران محترم می توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان مجموعه مبلمان اداری یکتا بهترین مشاوره را برای خرید میز کنفرانس داشته باشید. کارشناسان ماهر و کاربلد مجموعه ما آماده ارائه بهترین خدمات به شما می باشند تا با خیالی راحت و آسوده میز کنفرانس دلخواه خود را سفارش دهید. 

مزایا خرید میز کنفرانس از مجموعه مبلمان اداری یکتا

بهترین راه برای خرید مبلمان اداری و میز کنفرانس این است که از برند های معتبر و یا مجموعه‌هایی که شناخته شده‌اند خریداری کنید. اگر که به دنبال خرید یک میز کنفرانس با کیفیت و کاربردی می باشید مجموعه مبلمان اداری یکتا آماده ارائه خدمات به شما می باشد. مجموعه مبلمان اداری یکتا با سابقه درخشان و تجربه های فراوان و موفق در تولید و طراحی مبلمان اداری به شما اطمینان می دهد که خریدی آسوده و عالی خواهید داشت و از کیفیت و قیمت مبلمان اداری رضایت کامل خواهید داشت. شما خریداران گرامی با خرید از مجموعه مبلمان اداری یکتا از خدمات پس از فروش و مزایا دیگر برخوردار خواهید شد برای اطلاعات بیش تر و ارتباط با ما می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. 

قیمت میز کنفرانس

میز کنفرانس قیمت های مختلفی دارد و همانند دیگر مبلمان اداری قیمت میز کنفرانس به چند عامل مختلف بستگی دارد. جنس و متریال استفاده شده در میز کنفرانس شما رابطه مستقیم با قیمت آن دارد. همچنین ابعاد و تعداد نفرات میز کنفرانس مورد انتخاب شما در قیمت آن تاثیرگذار است. برای مثال قیمت میز کنفرانس 6 نفره و یا 10 نفره با یک میز کنفرانس 20 نفره متفاوت می باشد. و بی شک به دلیل استفاده از متریال و رنگ بیش تر در میز کنفرانس 20 نفره این میز کنفرانس قیمت بیش تری دارد. به همین علت است که کارشناسان مجموعه مبلمان اداری یکتا به شما توصیه می کنند که با توجه به نیاز و فضای در اختیار خود مناسب‌ترین میز کنفرانس را انتخاب کنید تا بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و از پرداخت هزینه اضافی جلوگیری کنید.