بهترین مبل اداری
نکات مهم در خرید مبل مناسب، چگونه مبل اداری خوب بخریم؟
نکات مهم در خرید مبل اداری موضوع بحث امروز ما در تحریریه مجموعه مبلمان اداری یکتا است . مبل اداری مناسب ویژگی هایی را دارد که لازم دانستیم آن را به اطلاع شما برسانیم که در حین خرید خود المان هایی را در نظر داشته باشید . بهترین مبل های اداری را از شرکت های معتبر می توانید خریداری کنید . ما در تجهیز دفتر یکتا بعد از سالیان سال تجربه توانسته ایم اعتبار خوبی را در این میدان برای خود به دست آوریم . در ادامه همراه ما باشید تا نکات هم در خرید مبل اداری مناسب را برای شما بازگو کنیم .
خصوصیات مبلمان اداری خوب و با کیفیت
مبلمان اداری یکتا با تولید انواع مبلمان اداری شامل میز های اداری اعم از میز مدیریت ، میز کنفرانس ، میز منشی یا کانتر پذیرش ، میز کارمندی و کارشناسی ، میز کارگروهی و … ، انواع صندلی اداری و مبل اداری و به طور خلاصه تمام تجهیزات لازم برای یک مجموعه کاری ، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد . مبلمان اداری خوب به طور کلی دارای استانداردهایی می باشد که علاوه بر حفظ اعتبار مجموعه شما به محل کارتان نیز زیبایی می بخشد. شما می توانید مبلمان اداری را با توجه به تعداد پرسنلحاضر در مجموعه خود ، زمینه شغلی که به آن مشغول هستید و ابعاد مساحت فضای کار انتخاب کنید و با انتخابی درست ، به راحتی و آسایش کارمندان و پرسنل توجه داشته باشید . چرا که می دانیم پیشرفت شما در گرو حفظ آرامش و حفظ تمرکز لازم برای افراد حاضر در اداره تان می باشد . و مهم تر اینکه انتخاب مبلمان اداری استاندارد و خوب باعث حفظ سلامتی کارکنان خواهد شد پس حتما در خرید آن دقت کافی داشته باشید .
انواع مبلمان اداری
اگر قصد دارید دکوراسیون محل کارتان را تغییر بدهید و یا به دلیل جابه جایی به محل کار جدید نیاز به خرید مبلمان اداری دارید ، می توانید طرح ها و مدل های مختلف را در وب سایت مبلمان اداری یکتا مشاهده نمایید . تنوع طرح دست شما را باز گذاشته است و البته می توانید با توجه به بودجه ای که دارید انتخاب مناسبی داشته باشید ، تنها کافیست با مجموعه ما تماس بگیرید تا کارشناسان خبره ما در این زمینه به شما کمک کنند . مبلمان اداری زیر دسته های زیادی را در بر می گیرد که سبک دکوراسیون ، زیبایی و چینش آن ها می توانند نشان دهنده هویت شرکت شما باشند. حال اگر مجموعه شما ارباب رجوع زیادی دارد (مانند کلینیک ها و مطب ها و دفاتر وکالت و مراکز ارائه خدمات دولتی ) ظاهر کار شما نیز اولین و بیشترین تاثیر را روی مراجعین شما می گذارد . پس در خرید مبلمان اداری نهایت دقت را داشته باشید و سعی داشته باشید حتما آن را متناسب با حرفه تان انتخاب کنید. اگر شما نیز در این زمینه امکان بررسی موارد و سبک های مختلف را ندارید کارشناسان ما آماده اند که بهترین ها را به شما معرفی کنند .
تفاوت انواع مبلمان اداری
در ادارات کاربرد بخش های مختلف مبلمان اداری باهم متفاوت است و به وظیفه هر کاربر در مجموعه و نوع کاربری آن بر میگردد .
مثلا میز منشی و کانتر پذیرش مناسب برای ورودی مجموعه هاست . این میز اداری کاربردی متفاوت دارد . امکان گذاشتن مانیتور و سیستم باید برای آن فراهم باشد و محتملا فضای پیشخوانی داشته باشد که ارباب روجوع بر روی آن کار های لازم را انجام دهد و البته دید کاملی به میز منشی نداشته باشد .
در درجه دوم میز های کارمندی و کارشناسی هستند که تعداد آن ها نسبت به سایر میز های اداری شاید بیشتر باشد . این میز های دارای حداقل یک فایل کشویی یا کمد دار می باشند . طرح های متنوعی نیز دارد .
در سومین مورد به میز مدیریت اشاره می کنیم ، میز های مدیریتی ابعاد بزرگتری نسبت به میز های کارشناسی دارند . این میز های اداری معمولا یک قسمت ال مانند نیز به همراه خود دارند که فایل و کمد و شبقه به کابرش می دهد .
میز کنفرانس نیز همانطور که از نامش پیداست کاربردی دیگر دارد و مناسب جلسات می باشد . میز های کنفرانس مدل ها مختلفی دارند . ابعاد آنها یک ابعاد خاص نیست و بسته به تعداد کاربر مد نظر کارفرما این میز های اداری طراحی وتولد می شوند .
در آخر میز کارگروهی است که یکی از جدیدترین میز های اداری می باشد . بهترین استفاده از فضا در کنار تعامل مناسب بین همکاران و پرسنل ، از ویژگی های میز کارگروهی می باشد . میز های تیمی بسته به طرح و مدل حداقل یک فایل کشویی را در اختیار کاربران خود می گذارند .
تا به اینجا به تفاوت میز های اداری پرداختیم . اما مبلمان اداری تنها به مجموعه ای از میز های خلاصه نمی شود . پارتیشن های اداری نیز یکی از زیر مجموعه ها می باشد . پارتیشن های اداری شامل سه بخش کلی
پارتیشن اداری ام دی اف ، پارتیشن اداری آلومینیومی ، پارتیشن اداری شیشه ای یا فریم لس می شوند .
کمد اداری و کتابخانه اداری نیز بخشی از زیر مجموعه های مبلمان اداری به شمار می رود . کارایی کمد اداری و کتابخانه اداری به طور کلی بسیار واضح است اما در ارتفاع های متنوع و طرح های مختلف طراحی و تولید می شوند . به کتابخانه های اداری کوتاه کردنزا نیز گفته می شود که بهترین انتخاب برای اتاق مدیریت است .
مشاهده کمد اداری مبلمان اداری یکتا
در آخر به زیر مجموعه مبل اداری می پردازیم ، مبل اداری یکی از ملزومات هر مجموعه اداری و تجاری می باشد و محیطی برای برقراری ارتباط بهتر بین تمام افراد به شمار می رود زیبایی و راحتی مبل اداری بسیار پر اهمیت است . تنوع مدل های مبل اداری در شرکت تجهیز دفتر یکتا باعث شده که تمام سلایق را بتوانیم پوشش دهیم .
خصوصیات مبلمان اداری خوب چیست؟
یک مبلمان اداری خوب است که علاوه بر زیبایی استاندارد و ارگونومیک باشد ، خصوصیاتی که به سلامت کارکنان کمک کرده و رضایت پرسنل را در پی خواهد داشت. البته که با طراحی مبلمان اداری مختص مجموعه خودتان به زیبایی محل کارتان میافزایید . برای اینکه مبلمان در حین جابه جایی های احتمالی فرسوده نشود، و استحکام لازم را داشته باشد ، پایه های فلزی و مستحکم خواهیم ساخت. علاوه بر آن با استفاده از متریال با کیفیت طول عمر، ماندگاری و زیبایی مبلمان شما بیشتر و بیشتر می شود. در واقع این سبک مبلمان اداری شفارشی فضاهای خالی و پرت محل کار شما را پوشش می دهد و به دلیل هماهنگی با محیط شما زیبایی مجموعه تان را دو چندان می کند. و این موضوع را می دانید که کیفیت فعالیت پرسنل شما با داشتن میز اداری و صندلی اداری راحت افزایش پیدا خواهد کرد و به گونه ای سبب پیشرفت محیط کار شما خواهد شد.
هزینه مبلمان اداری چگونه است؟
طبیعتا هر چه کیفیت کار بیشتر باشد ، هزینه خرید مبلمان نیز بیشتر خواهد شد. روکش، صندلی ها، پایه ها، فایلینگ و سایر موارد با توجه به هزینه ای که می کنید با کیفیت تر و ماندگار تر خواهند بود و جنس خوب استحکام خوب هم دارد . کیفیت بالای متریال مصرفی زیبایی محصولات را بیشتر می کند . طبقه بندی، کشو و فایلینگ نیز در دکوراسیون اداری مشکل کمبود جا را برطرف خواهند کرد. طراحی صندلی های اداری و مبل اداری به صورت طبی خستگی پرسنل را کاهش می دهد و راندمان کاری به همین دلیل بالاتر می رود. ضد البته می داید که هر چه مبلمان اداری شیک و هماهنگ تر با فضای کاری خودتان داشته باشید اعتبار مجموعه شما بیشتر می شود . دقت داشته باشید که پرسنل مجموعه شما بیشتر زمان خد را در پشت میز و صندلی خود می گذرانند ، پس بهتر نیست به حفظ سلامت آن ها توجه بیشتری کنیم ؟! این موضوع باعث افزایش راندان و بازده کاری می شود و به طبع مجموعه شما رشد سریعتری پیدا خواهد کرد . تفاوت شما با رقیبانتان در همین مسائل می باشد . زیبایی محیط کار جلوه ی شما را در بین افراد بهتر میکند و کیفیت بالای مبلمان اداری نیز راندمان کاری مجموعه را بالاتر می برد .
بیشتر بخوانید : قیمت مبلمان اداری یه چه عواملی وابسته است ؟
قصد خرید میز کنفرانس دارید ؟
میز کنفرانس در اتاق های گفت وگو، کنفرانس و مذاکره استفاده می شود. در واقع اتاق کنفرانس از بخش های مهم در هر اداره ای و سازمانی می باشد. از این نظر طراحی و دکوراسیون اتاق کنفرانس نیز بسیار مهم است . اصلی ترین وسیله در اتاق کنفرانس طبیعتا میز کنفرانس آن جا است . زیبایی این میز کنفرانس تاثیر به سزایی در گیرایی و جذبه اتاق کنفرانس دارد . میز کنفرانس در انواع مدل های مختلف بدون امکان پذیرایی و با امکان پذیرایی ، منحنی و ساده ، یو شکل یا دایره ای و … طراحی می شود و تنوع رنگ بسیارزیادی را نیز در مجموعه ما دارد. میز های کنفرانس باید برای نصب تجهیزات صوتی و تصویری امکانات لازم را نیز داشته باشد.
بیشتر بخوانید : پروژه میز کنفرانس
صندلی اداری خوب به چه صندلی می گویند ؟
در صندلی اداری ویژگی هایی باید وجود داشته باشد که سبب خستگی کاربر نشود. به طور مثال انحنای پشت یک صندلی اداری مهم است و برای حفظ گودی کمر و جلوگیری از ایجاد آسیب در طولانی مدت باید به شکل S باشد. از آنجا که کاربر در ادارات ساعات زیادی روی صندلی می نشیند باید ضد تعرق باشد تا کاربر در طولانی مدت عرق نکند. هم چنین به دلیل استفاده کاربر از سیستم کامپیوتری این صندلی های اداری باید بتوانند تا 110 درجه به عقب خم شوند.
امکان تغییر در وضعیت ارتفاع صندلی بسیار مهم است . طبیعتا برخی از کاربران قد بلند تری نسبت به سایرین دارد پس ارتفاع صندلی آن ها نیز متفاوت است و این موضوع برای افرادی با قدی کوتاهتر نیز صدق می کند. دسته های یک صندلی اداری خوب باید قابلیت تنظیم ارتفاع و موقعیت داشته باشد .
نکته دیگر که در باید خرید صندلی اداری و مبل اداری به آن توجه داشته باشید نرم بودن آن است که باید در حد طبیعی و نرمال باشد به طور مثال نباید مبل اداری و صندلی اداری به گونه ای باشد که شخص به دلیل فرو رفتن در آن توانایی جابه جایی نداشته باشد. وجود پشت سری در صندلی های اداری بسیار مهم است و به راحتی گردن نیز کمک خواهد کرد.
بیشتر بخوانید : تنظیم صندلی اداری
استحکام مبل را تست کنید
توجه داشته باشید مبلی که انتخاب میکنید نباید خیلی سنگین باشد، البته سبک بودن بیش از اندازه هم نشانه خوبی نیست؛ به سادگی بگوییم مبلمان بسیار سبک نشان میدهند که در ساخت آن از مواد اولیه بی کیفیت و چوب ارزان قیمت بازار استفاده شده است. برای تست آن هم میتوانید یک سمت مبل را بلند کنید و به آرامی تکان دهید؛ اگر احساس ضعیف بودن یا لق زدن را احساس کردید ، آن را کنار بگذارید. فریم یک مبل اداری هم اهمیت بسیاری دارد، اگر نظر کاشناسانه بخواهید قابهای چوبی بهترین انتخاب برای بدنه مبلمان محسوب میشوند، البته فریم و قاب فلزی نیز برای این منظور مناسب است. پس بهتر است حتما از فروشنده بپرسید از چه نوع موادی در ساخت آن استفاده شده است و به دنبال تختههای چوبی و با کیفیت بالا مانند چوبهای گردو، افرا، راش، بلوط، توسکا و … باشید.
بیشتر بخوانید : مبلمان اداری مطب
تن سالم روی مبل سالم
جالب است بدانید گزارشهای سازمان بهداشت جهانی نشان میدهد درصد زیادی از بیماریهای استخوانی و عضلانی و آسیب های فیزیکی به دلیل خرید مبل های غیر استاندارد است !!! برای خرید مبلمان استاندارد باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید؛ هنگام نشستن حتما کف پاها باید کامل روی زمین قرار بگیرد و این موضوع در حالت نرمال نشستن باید امتحان شود ، بهتر است مبل اداری در قسمت گودی کمر برآمده باشد ، در مرحله ببعد در نظر بگیرید که هنگام نشستن روی مبل و صندلی نباید خیلی داخل آن فرو بروید.
حرف اخر از زبان مجموعه مبلمان اداری یکتا
تولید کننده و طراح مبل اداری نیز مانند سایر ملزومات اداری به وفور وجود دارد اما تعداد کمی از این مجموعه های کوچک و بزرگ فعال در این عرصه مهر اعتبار را از دست مشتریان خود به حساب تجربه ی بالا و کیفیت بی نظیر کسب کرده اند . تمام نکات در خرید مبل اداری یا خرید بهترین میز اداری و صندلی اداری را در این مقاله و مقالات گذشته گفته ایم اما آیا شما به عنوان یک فرد غیر متخصص در زمینه مبلمان اداری امکان بررسی خوب یا بد بودن یک محصول را دارید ؟ ما در شرکت مبلمان اداری یکتا با کمک همکاران خود سعی داریم بیشترین میزان تعامل را با مشتریان خود داشته باشیم . راهنمایی ها و پیشنهادات کارشناسانه ما به مشتری است که یاری دهنده اصلی در خرید یک مبلمان اداری مناسب به شمار می رود . پس در وهله اول شما باید از مجموعه های معتبر در این زمینه خرید کنید .
بیشتر بخوانید : مشاهده بخشی از پروژه های انجام شده
اما تفاوت مجموعه تجهیز دفتر یکتا با سایر رقبا در اینجا چیست ؟ به کمک خدا و همت تمام پرسنل توانسته ایم تا کنون بیشترین میزان رضایت را از کارفرما های مختلف خود بگیریم . راه رسیدن به این اعتبار نیز به این شکل است . حفظ احترام مشتریان با راهنمایی درست ، تحویل کیفیت بالا و قیمت مناسب .